27. října 2017

Halloween 2017: Pale Man (Faunův Labyrint)

Krásné páteční ráno!

Je tu opět konec týdne a s ním i další video tutorial :) Je až děsivé, jak rychle říjen utekl, protože už nás čeká jenom jeden tutorial a to příští pondělí ;) Nicméně zpět k dnešnímu videu: Vytvořila jsem kompletní masku postavy Pale Man či Bledého monstra, které vystupovalo ve skvělém filmu Faunův Labyrint. Doporučuji na film kouknout, je to smutné, ale vizuálně úžasné a to nejen právě díky Pale Manovi. 
Chtěla bych předem upozornit, že dnešní maska je vytvořena hlavně na efekt, chtěla jsem se co nejvíce přiblížit původní masce a tak jsem obětovala možnost vidět. Tedy pokud byste si náhodou chtěli tuto masku udělat, rozhodně doporučuji si ji trochu upravit tak, abyste mohli vidět :)

Také se omlouvám za ten ne úplně 100% přechod mezi maskou a zbytkem hlavy, ale bohužel nemám kolem sebe štáb pomocníků, kteří by mi mohli pomoci, takže po nasazení masky jsem poslepu dokázala pouze trochu zafixovat okraje latexem, chtělo by to ještě trochu vaty pro lepší přechod :)

Nicméně konec řečí, jdeme na tutorial:


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)