20. prosince 2017

Video tutorial: Kdovík (film Grinch)

Krásné ráno!

Už máme 20. prosince, já už skoro cítím Štědrý den :) Připravila jsem si pro tento týden (samozřejmě) tématické video s vánočním líčením, ale to bych nebyla já, kdybych udělala nějaké normální líčení ke stromečku jako ostatní beauty bloggerky, já udělala trochu zajímavější líčení postavičky z mého nejoblíbenějšího vánočního filmu Grinch. :)


Pevně doufám, že se vám bude video líbit, nezapomeňte mu dát Like a pokud nejste odběratelem, stačí kliknout na malé logo kočičích očí vpravo v rohu videa - pokud je tlačítko červené, nejste odběratelem ;)

Tímto bych vám také chtěla moc moc poděkovat za letošní úžasný rok, můj Youtube kanál se rozrostl trojnásobně a já jsem plná energie do nových tutoriálů, máte se na co těšit :) Také jak jsem psala v pondělí, rozhodla jsem se vyrábět dvě videa za týden, uvidíme jak budu stíhat, ale zatím je to pohoda - a pro vás mám tímto malý úkol, napište mi do komentářů pod video nebo sem, jaká povídací videa byste rádi v pondělí viděli - recenze na výrobky, základy líčení, nebo něco úplně jiného? Budu potřebovat vaši pomoc, tak se nebojte a napište! :)

A konec rozněžňování a šup rovnou na video:










Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)