23. března 2018

Video tutorial: Zimní královna

Krásný podvečer všem!

Je to neuvěřitelné, ale já na vás tento týden trochu pozapomněla :) Tím myslím vás, čtenáře blogu, protože video tutoriál na Youtube byl dokonce tento týden online v úterý místo klasicky ve středu, ale úplně jsem zapomněla napsat článek sem :) Takže za to se moc omlouvám a píši dnes :)

Tento tutoriál je velmi netradiční a to v tom smyslu, že se jedná o mé vstupní video do letošní soutěže NYX Face Awards CZ/SK. Kdo nejste obeznámeni s touto soutěží, jedná se o každoroční soutěž pro všechny nadané makeup artisty, kteří chtějí ukázat tvůj talent a schopnosti v oblasti líčení a mít možnost vyhrát titul Makeup Artisty roku :) Já jsem soutěžila už loňský rok, což byl úplně první ročník české varianty této soutěže, ale štěstí mi nepřálo a nedostala jsem se do TOP 20. Nicméně jsem na sobě zapracovala a pokusila se o to letos znovu právě s tímto videem zimní královny, či královny ledu chcete-li. 

Jelikož se v soutěži hodnotí nejen techniky líčení, ale také celkový dojem z videa, je toto video trochu více filmové a úvod je takový propracovanější, ale já doufám, že ta výuková část videa je stále dostatečně dobrá a neměnná od mých ostatních videí.

Dost povídání, určitě jste zvědaví na video, poslední, co zmíním, je asi to nejdůležitější - pokud by se vám mé video líbilo a chtěli byste mě vidět v TOP 20 vytvářet úžasné líčení na dané téma, můžete pro mě hlasovat a to od 3. do 8. dubna, každý den mi můžete dát jeden hlas a hlasování bude otevřeno na oficiálních webových stránkách soutěže http://faceawards.nyxcosmetics.cz/

Za každý hlas vám budu nesmírně vděčná a slibuji, že udělám všechno proto, abyste na mě byli pyšní <3











Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)