3. dubna 2018

NYX Face Awards CZ/SK 2018

Ahojte všichni!

Dnes vás o něco poprosím :) Jestli sledujete můj blog či Youtube kanál déle než rok, určitě si pamatujete na soutěž NYX Face Awards, kde si mohou změřit své síly všechny makeup artisti u nás i na Slovensku. Loni to nevyšlo a já se do TOP 20 nedostala, ale s letošním videem jsem si dala extra záležet a já doufám, že se vám bude líbit natolik, abyste mu dali svůj hlas :)

Takže, hlasování fanoušků dnes započalo, proto pokud budete mít chuť a chcete mě podpořit, můžete hlasovat pro mé video na webu http://faceawards.nyxcosmetics.cz/soutez. Moje video je úplně dole :))

Budu vám hrozně moc vděčná za každý hlas, který mi věnujete, můžete hlasovat každý den jednou až do 8. dubna.

Ještě jednou díky! <3


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)