7. května 2018

DM drogerie e-shop HAUL

Krásné poledne!

V dnešním videu se koukneme spolu na moji první objednávku z nového e-shopu drogerie DM. Jestli mě sledujete delší dobu, jistě víte, že jsem velkým příznivcem e-shopů a kdykoliv mám možnost nakupovat v pohodlí svého domova na úkor courání se v kamenném obchodě, rozhodně zvolím e-shop. Proto mě moc potěšilo, když jsem se dozvěděla, že drogerie DM otevírá nový e-shop, kde nabízí prakticky veškerý sortiment od dekorativky, přes hygienické potřeby až po prostředky pro údržbu domácnosti. A toto video je natočeno těsně poté, co mi kurýr donesl balík domů :)

P.S. - Ještě jednou se omlouvám za tu rtěnku na zubech, ani editování vás neušetřilo pár záběrů s úchvatným úsměvem :D


2 komentáře :

  1. Tyjo, máš můj veliký obdiv, kor v tom, že se dokážeš ukázat na kameru a nebojíš se toho. Také bych chtěla někdy něco takového udělat, ale moc se na to stydím. Nicméně, jsi mne inspirovala tvým výběrem v DM a asi tam také poběžím. Respektive nakoupím online, protože jsem si našla super stránku na slevy , takže tam nakoupím a ještě ušetřím.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za supr haul :-) Já jak jsem viděla, že máš snad nějaký merch, jak to řešíš s marketingem, jestli se můžu zeptat? Já jsem si nedávno chtěla vytvořit newsletter, ale nevěděla jsem jak na to vůbec a tak jsem si musela najít nějaký návod na internetu no...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)