21. května 2018

Májový DM box - unboxing

Krásné ráno!

Povídací video na tento týden je mému srdci velmi drahé, protože se jedná o unboxing DM boxu, jedné z mála kosmetických krabiček, které momentálně na trhu existují. Radost z krabičky je tentokrát o to větší, že je to první DM box, který jsme si mohli zakoupit na e-shopu místo toho, abychom se zúčastnili soutěže a doufali ve výhru boxu. Což je podle mého názoru ta úplně nejlepší změna, která se udála :)

Takže co je to DM box? Jednoduše se jedná o krabičku naplněnou různými výrobky ze sortimentu DM drogerie v hodnotě minimálně 500 Kč, kterou si nyní máme možnost zakoupit za 149 Kč. Má to jen jediný háček - krabiček je pouhých 500 kusů, takže zmizely témě okamžitě - a já se nedivím. Další dobrou zprávou je fakt, že už nepotřebujete být členy active klubu ani mít na své kartě naškudleno 200 bodů, abyste se vůbec mohli do soutěže o krabičku přihlásit, prostě krabici hodíte do košíku a je to.

Jak jsem zmínila, tato květnová krabička je úplně první, kterou jsme měli možnost si prostě zakoupit, pevně věřím, že tento způsob zůstane i pro další edice DM boxů a tak všem, kteří by měli zájem o budoucí edice krabiček doporučuji odebírat DM Newsletter, protože bez něj bych ani já nezjistila, že je krabička k mání. Věřte tomu nebo ne, seděla jsem ohlášený den přesně na čas u počítače, aby na mě krabička zbyla :D

Tak můžeme jít konečně na obsah krabičky, který nás všechny nejvíce zajímá:


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)