30. května 2018

Video tutorial: Včelí lebka

Krásné ráno!

Na dnešní tutorial jsem moc pyšná a nebojím se to přiznat ;) Nechala jsem se inspirovat digitálním obrazem, který vytvořil TheLastDwarf a jeho fotku vystavil na Twitteru. Já jsem se k ní dostala přes Pinterest, ale byla jsem naštěstí, schopna (teda doufám) najít autora. Jako obvykle jsem však obrázek otrocky neokopírovala, ale dodala mu něco ze sebe, v mém případě se jednalo o jiné barvy a celkový vzhled lebky. Ale i tak doufám, že se vám bude video líbit, protože já osobně si řadím toto líčení do mé imaginární složky "Nejlepší makeup roku 2018" :))

Mimochodem, na začátku videa jsem se s vámi podělila o návod jak na vytvoření efektu včelích pláství bez toho, že byste použili SFX vosk či jiný podobný materiál, do kterého byste museli jednotlivé komůrky vytvářet po jedné. Má varianta používá obyčejnou bublinkovou fólii a tekutý latex. Nechci si techniku přivlastňovat, protože jsem ji jako takovou nevymyslela, viděla jsem to při použití čokolády jako ozdobu na dort. Ale upřímně snažila jsem se najít jiný návod převedený na SFX makeup a žádný jsem na Youtube nenašla, tak proto jsem vytvořila detailnější návod jak na to, abyste to mohli případně zkusit ;)














Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)