25. června 2018

Mé oblíbené výrobky za první polovinu roku 2018

Krásné ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila klasiku, budeme si povídat o mých nejoblíbenějších výrobcích ze světa makeupu, kosmetiky a taky zabrouzdáme k seriálům a filmu. Opravdu máte se na co těšit ;)

Z hrůzou jsem zjistila, že jsem opravdu video o oblíbených výrobcích za rok 2018 neudělala ani jednou, což mě na jednu stranu překvapuje, protože si pamatuji, že to byly jedny z mých nejoblíbenějších "chatty" videí na Youtube. Ale je pravda, že se skladba Youtube trochu pozměnila a letos obecně se ty videa tolik nedělají (když počítám celosvětové Youtube). Ale to přece není důvod k tomu, abych takové video neudělala, takže tady je máte, všechny věcí, které mě zaujaly za první polovinu roku 2018 :)

Napište mi do komentářů, jestli rádi sledujete Oblíbené a jestli byste stáli o to, abych je dělala častěji? ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)