13. června 2018

Video tutorial: Blood Elf (World of Warcraft)

Krásné ráno!

Dnešní tutoriál je opět ze série World of Wacraft, tedy tvoření všech základních ras této hry. Už se blížíme ke konci, zbývají jen tři rasy a jedna z nich jsou Blood Elfové, nebo-li Krvaví Elfové česky :) Jelikož jsou to bratranci mých milovaných Dark Elfů, hned se mi líčení dělalo s větší radostí, ale měla jsem trochu problém, protože při hledání inspirace z obrázků ze hry jsem zjistila, že doopravdy vlastně nejsou prakticky vůbec nalíčení :) Tak jsem trochu zaimprovizovala a vytvořila toto krásné líčení, které mi trochu připomíná festivalové a válečné líčení, snad se vám bude líbit ;)



A samozřejmě zůstávají tu dvě poslední rasy - Gnómové a Goblini, kterou rasy byste rádi viděli jako další?











Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)