9. července 2018

SFX základ: Vše, co budete potřebovat pro SFX makeup

Krásné ráno!

Doufám, že jste si užili prodloužený víkend a jste připraveni pro nový týden. Já jsem si pro vás připravila povídací video (jako každé pondělí ;)) a dnes bude na téma SFX makeupu. Podělím se s vámi o ty nejzákladnější materiály a potřeby, které podle mého názoru nesmí chybět v žádném kitu kohokoliv, kdo chce s SFX začít.

Také jsem vzala v úvahu vaše komentáře týkající se mých delších videí, že jsou moc dlouhá a zbytečně okecávám jednu věc desetkrát, máte samozřejmě pravdu, proto jsem toto video pořádně zkrouhla a má jenom 15 minut místo původních 30 :D Já doufám, že editace bude příjemnější a nebudu vás nudit :)

Nyní už se můžeme vrhnout na video samotné:


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)