2. července 2018

Storytime: Mé vlasy v průběhu let

Krásné pondělí!

Máme tu prázdniny, všichni školou povinní si tak užívají volno. My pracující máme smůlu, ale snad vám toto pondělí trochu vylepší moje video na téma vlasy. Pod mým posledním videem týkajícím se vlasů, kdy jsem si obarvila své vlasy na fialovo, jsem dostala dotaz, zda bych mohla udělat právě takové povídací video na téma všech barev a střihů v průběhu let. Tak jsem sedla na všechna naše fotoalba, ponořila se opravdu hluboko do historie a připravila si pro vás pár fotek, kde mě uvidíte od opravdu nízkého věku až do součastnosti. Upřímně, já osobně jsem si dost užila procházení starých fotek a vzpomínání na situace za vytvořenou fotografií, tak doufám, že se bude video líbit i vám ;)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)