15. srpna 2018

Makeup Revolution collabs: Extra Spice a Kiss the Fire

Krásné ráno!

Že miluji Makeup Revolution jako značku už asi víte, minimálně pokud mě sledujete na Youtube :) A když MR začalo více spolupracovat s Youtubery a bloggery a vytvořilo hned několik nádherných spoluprácí, nemohla jsem chybět a zakoupit si nějaké palety očních stínů. Mám už doma první paletu od SophDoesNails, ale dnes se podíváme na dvě novější spolupráce - druhou paletu od Sophie s názvem Extra Spice a první spolupráci s Youtuberem Carmi. Tak se spolu podíváme na to, jaké stíny v paletách jsou, co si o nich myslím, jak se s nimi pracuje a rovnou vám ukáži rychlý tutorial na oční líčení, které mám ve videu ;)

P.S. - Doporučuji navštívit i můj Instagram, protože jsem tam před nedávnem dávala jiné líčení vytvořené za pomocí těchto dvou paletek, které se do videa ani nedostalo ;)
https://www.instagram.com/BarikaSFX/



2 komentáře :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)