27. srpna 2018

Svět Masek.cz: unboxing, recenze a použití latexových ran

Krásné ráno!

Schválně, je tu konec srpna a kdo z vás se začal těšit na Halloween? Moc brzo? No možná, ale pokud jste jako já, tedy za 1) fanoušek SFX líčení a za 2) Youtuber se zaměřením na SFX makeup, tak je pro vás Halloween středobod roku a vy se celý rok připravujete na to, jak překonat rok předchozí a jak vytvořit co nejlepší a nejkomplexnější masku :)

Takže jako každý rok koncem srpna už začínám dávat do kupy masky a postavy, které během října budu na svůj Youtube kanál dávat. Ono to sice vypadá daleko, ale věřte mi, uteče to jako voda.

S přípravou je samozřejmě spojeno i hledání míst, kde si mohu nakoupit materiál i případné doplňky či kostýmy. Já jsem brouzdala po Internetu a narazila na e-shop Svět Masek, který jsem předtím nikdy nenavštívila. Koukala jsem po jejich nabídce a napadlo mě zkontaktovat je a nabídnout spolupráci. A světe div se, ono to vyšlo a díky tomu se spolu můžeme dnes kouknout na několik latexových ran, které jsem si v e-shopu vybrala a pár SFX materiálů, které jsem dostala jako bonus.

Můžete se těšit na klasický unboxing, recenzi, samozřejmě latexové rány a neopomenu všechny zhodnotit po aplikaci a práci s nimi - takže vám mohu dát upřímný a úplný názor na tyto latexové rány, které jsou skvělou variantou pro všechny, kteří nemají čas, chuť či um na vytvoření svojí masky z ničeho, jak to dělám já :)

Chtěla bych moc poděkovat e-shopu Svět Masek.cz, který souhlasil se spoluprácí, poskytl mi recenzované rány i materiál a rozhodl se podpořit i menšího tvůrce na Youtube, díky, díky! <3

A já už jen mohu doufat, že se vám video bude líbit - všechny zmiňované výrobky jsou samozřejmě jako vždy v popisu videa, kdyby vás náhodou zaujaly, ale já doporučuji zkouknout celý jejich sortiment, který sahá mnohem dál než jen k Halloweenu - najdete tam materiál i masky na párty, oslavy či svatby ;)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)