21. listopadu 2018

Makeup tutorial: Mužská velmi jednoduchá lebka

Krásné ráno!

Se středou již tradičně přichází nový makeup look. A ten dnešní je sice velmi jednoduchý, ale důvod, proč jsem udělala tuto lebku byl trochu hlubší :) 

Během Halloweenu jsem totiž zjistila, že ač jsem se během těch několika let v líčení ohromně zlepšila, mám pořád jednu slabinu a tou jsou lebky. I když jsou podstatě všechny na stejný koncept, pořád mám tak nějak pocit, že to není úplně ono a tak jsem přemluvila Kuby, svého bráchy, aby mi seděl modelem a vytvořila jsem na něm velmi jednoduchou lebku přecházející do vousů. 

Inspirovala mě fotografie na Pinterestu, kde model má krásné pěstěné vousy, ty Kuba tak úplně nemá, ale z mého okolí má vousy nejdelší, tak proto jsem zvolila právě jeho :) Já dooufám, že se vám bude tato jednoduchá lebka líbit ;) 



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)