31. prosince 2018

Makeup tutorial: Silvestrovské ohňostroje

Krásné ráno!

Tak je to tu, poslední den v roce 2018... Ani se nechce věřit, že to tak rychle uteklo, pro mě byl rok 2018 velmi zajímavým rokem plným úžasných zážitků a zkušeností, ale o tom vám povím až ve videu ve středu, protože tentokrát jsem se rozhodla v pondělí nahrát makeup tutoriál a ve středu klasické povídací video ;)

Takže co jiném jsem mohla udělat, než je klasický Silvestrovský ohňostroj. Stále jsem ve fázi učení, ale řekla bych, že už je tam vidět nějaký ten posun k lepšímu, snad se vám bude výsledné líčení líbit ;) A kdyby náhodou ne ten bodypainting, tak jsem si připravila i krásné líčení očí, které by mohlo potěšit všechny milovníky klasického líčení ;)

Jaké bylo vaše nejoblíbenější video roku 2018?












Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)