7. ledna 2019

Reakce na můj první SFX makeup tutoriál

Krásný začátek nového týdne!

Pokud mě sledujete na Youtube, tak už asi víte, že jsem mezi svátky dosáhla na magickou hranici 1000 odběratelů (za což ani nedokážu pořádně poděkovat ;)) a slíbila vám speciální video na oslavu. A je to tu, podíváme se spolu do minulosti na můj úplně první SFX makeup tutoriál rozříznutého nosu sešitého sponkami. Video jsem neviděla už od jeho výroby (takže přibližně 3 roky), takže ty reakce budou velmi zajímavé :))

A aby to nebylo jenom o tom, že si sedneme a kouknem na video, na konci jsem si připravila nový tutoriál na to stejné líčení, ale za pomocí modernějších postupů a doufám, že bude vidět i ten posun ve schopnostech, i když jsem použila svého úhlavního nepřítele - SFX vosk :D

Znovu vám moc moc děkuji za veškerou projevenou podporu za ty roky, co svůj podivný koníček sdílím se světem, za každý Like, sdílení a komentář, možná to tak nevypadá, ale dodáváte mi ten správný "kopanec do zadku", abych se stále vylepšovala a učila se novým technikám ;)

DÍKY!

A teď už konečně k samotnému videu ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)