4. února 2019

5 "zdarma" očních stínů z Wish.com

Krásné ráno!

Tak nám opět nasněžilo a já jsem si pro vás připravila další video na pondělní ráno ;) Vrátila jsem na místo činu Wish.com a koupila prvních "zdarma" 5 očních stínů, které na mě na Wish vyskočilo. Pokud jste viděli mé první video, kde jsem nakupovala prvních 5 věcí zdánlivě zdarma, už víte, o co jde - Wish nabízí spoustu věcí ze všech různých kategorií jako "zdarma", jen za cenu poštovného. To zní až moc dobře, aby to byla pravda a taky že ano, občas tam máte možnost najít opravdu nepotřebné hlouposti nebo to poštovné je nesmyslně vysoké.

A jelikož se vám mé první i druhé video z Wish.com moc líbilo, rozhodla jsem se pro další díl. A jak jsem již zmínila, dnes se vrhneme na oční stíny.



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)