20. února 2019

Venom: SFX makeup tutorial

Krásné středeční ráno!

Tentokrát mám pro vás trochu lahůdku v podobě líčení Venoma. Doufám, že potěším všechny fanoušky Marvelovských filmů a třeba i ty, kteří neví, kdo Venom je, ale bude se jim líbit líčení obecně :)

Já se osobně snažím ve většině případů vyhnout davovým trendům a líčení, které zrovna v jednom čase dělá skoro každý makeup artista (viz momentální Bratz doll challenge), ale po shlédnutí filmu Venom jsem si říkala, že bych to měla zkusit, protože to vypadá jako dobrá výzva. Navíc Venom líčení mělo nějvětší boom kolem Halloweenu loni, takže ta vlna už je dávno pryč :)

Jak jste určitě hned poznali, hlavní inspirací mi byl oficiální plakát, kde má hlavní hrdina v podání herce Toma Hardyho na polovině obličeje obličej Venoma. Já jsem to převedla do holčičí verze, takže jsem na polovinu obličeje udělala velmi výrazné smokye eyes a na tu druhou samozřejmě Venoma samotného.

Teď už mi nezbývá nic jiného, než doufat, že se vám bude líčení líbit ;)












Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)