11. března 2019

NYX CAN'T STOP WON'T STOP: Recenze makeupu a korektoru

Krásné pondělní ráno!

Konečně jsem se vrhla na recenzování této nové řady Can't Stop Won't Stop of firmy NYX Professional. Jsem sice jako obvykle pozadu, protože všichni velcí Youtubeři a beauty bloggeři tento makeup dávno zkoušeli, ale já jsem se chtěla řadě opravdu pořádně věnovat a nedělat jen první dojmy.

Takže jsem si makeup a korektor koupila už před několika týdny, pravidelně zkoušela, natáčela jejich výdrž po celém dni, sepsala si svoje dojmy, dnes si sedla a všechno dala dohromady, doufám, že se vám bude recenze i mé postřehy líbit ;)



1 komentář :

  1. Jééé, tenhle produkt znám. Je to fakt super kosmetika pro zralou pleť. Po čtyřítce bych se bez ní už asi nejspíš neobešla. Ale zase to s ní zase tak moc nepřeháním. Přeci jenom člověk nechce chodit zmalovaný. :-) Takže jako fajn. Ale myslím si, že o tom mluvíte fakt moc pěkně a pravdivě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)