1. září 2020

New In: Pečující dermokosmetika z Benu.cz

 Zdravím všechny a přeji pěkný den!

Je to už dlouho, co jsem vytvořila článek výhradně určený sem na blog, protože jsem se začala plně věnovat natáčení videí, ale dnes přece jenom pro vás něco mám.

Jakožto člověk, který se každý týden pravidelně líčí – a to nejen klasickými výrobky dekorativní kosmetiky, ale hlavně barvami na face a body painting, moje pleť potřebuje trochu lásky, aby se mi neodvděčila pupínky, ucpanými póry a celkově nezdravým, unaveným vzhledem. Takže poslední dobou neinvestuji tolik peněz do dekorativní, ale hlavně do pečující kosmetiky a dnešní článek bude zaměřený na pár takových výrobků. A nebudou to ledajaké značky, ale tzv. dermokosmetika, kterou můžete zakoupit v lékárnách a parfumériích.

Kdo mě sledujete delší dobu, tak jistě víte, že já zásadně nakupuji, pokud možno, všechno online, takže i tento nákup nebyl výjimkou, tentokrát jsem poprvé vyzkoušela e-shop lékáren Benu. V zásadě ale všechny níže zmiňované výrobky koupíte v jakýchkoliv jiných lékárnách, záleží na vašich preferencích a dostupnosti ;)

Takže konečně jdeme na to, tohle jsou všichni dnešní účastníci:


Jako první přichází na scénu micelární voda od firmy La Roche-Posay:

LA ROCHE-POSAY Micellar Reactive voda 400 ml

- Všechny řady a výrobky značky La Roche-Posay.

Micelární voda je pro mě nezbytnou součástí večerní odličovací rutiny, ať už jsem byla ten den namalovaná, či nikoliv – myslím, že není třeba připomínat, jak důležité večerní odlíčení je, to jste četli a slyšeli určitě mnohokrát ☺ Tato micelárka mě zaujala tím, že je z Fyziologické řady, což jak jsem pochopila z webu výrobce, je
řada vytvořená speciálně s ohledem na přirozenost pleti a výrobky této řady jsou extra ohleduplné i k té nejcitlivější pleti.
Micelární voda odstraňuje makeup i denní nečistoty, nevysušuje pleť, nezanechává ji vypnutou, začervenanou či s pocitem pálení. Také má hydratační účinek a je bez alkoholu. To slibuje výrobce – co moje zkušenost?

Upřímně, nejsem moc na reklamní tvrzení, jak je něco mega revoluční, nicméně když si mohu vybrat výrobek, který je extra šetrný, rozhodně to zkusím, a mohu říct (po cca měsíci používání), že La Roche-Posay nekecá ☺ Opravdu je to micelárka příjemná, používám ji jak na klasický vatový tamponek, tak i na bavlněné ekologické tamponky a funguje výborně – jsem lenoch, takže ji používám i na odlíčení očního makeupu (což je mimochodem moc nedoporučuje, ačkoliv u této vody je psané, že se dá používat na oči i rty) a žádné pálení, začervenání ani pocit lepivost nemám – u některých micelárních vod mám po odlíčení pocit lepení, tady opravdu nic. Pleť je odlíčená, jemňoučká a přitom nemám pocit, že bych přišla o všechnu vodu z pleti, takže za mě spokojenost! 

A abych nezapomněla – výrobek zvítězil v soutěži Cosmopolitan Beauty Awards 2019, takže pokud nestačí moje slovo, evidentně nejsem jediná spokojená ☺

Obsah: 400 ml (v prodeji i menší 200 ml balení)
Cena: 395,-

Jako další si řekneme něco málo o pro mě velmi známé a oblíbené značky dermokosmetiky Bioderma.

BIODERMA Sensibio Gel moussant 200 ml

- Všechny výrobky a řady Bioderma.

Určitě znáte světově známé micelární vody od Biodermy, které mám mimochodem taky hrozně ráda, ale já si tentrát koupila micelárku od La Roche-Posay, takže jsem zkusila něco nového a to pěnící gel. Je, stejně jako moje oblíbená micelární voda, z řady Sensibio, která je určená pro citlivou a suchou pleť. Takže se nemusíte bát vysušování, pálení, svědění či pocitu pnutí po odlíčení. Také Bioderma uvádí zvýšení hydratace pleti až o 77 %
po dvou týdnech používání.

Má zkušenost: Pěnivé gely mám extra ráda, používám je na odlíčení toho nejhoršího makeupu
z obličeje – chcete-li první krok odlíčení, kde později na řadu přijde např. micelární voda. Tento
gel jsem nikdy nezkoušela a byla jsem moc zvědavá, zda nebude pálit v očích a zda dodrží vše
slíbené – a co myslíte? Nezklamal. ☺ Bez problémů si poradí nejen s klasickým makeupem, ale i face a body painting líčením, což není žádný jednoduchý úkol, není parfémovaný, takže nedráždí a hlavně – nepálí v očích! ☺ Ačkoliv mám po použití pocit super vyčištěné pleti, nemám pocit pnutí ani nějaké vrstvy na obličeji. Navíc jsem ho zkoušela i pro odlíčení pleti své šestileté dcery, když jsem na ní zkoušela face painting a i u ní obstál na jedničku, takže za nás obě palec nahoru ☺

Obsah: 200 ml
Cena: 309,-

Takže máme za sebou odličování, teď by to chtělo nějakou tu výživu pleti – a vybrala jsem značku
Vichy:

VICHY Minéral 89 HYALURON BOOSTER 50 ml

- Všechny výrobky a řady Vichy.

Vichy je francouzská dermokosmetika známá tím, že ve svých výrobcích používá minerální vodu z francouzské oblasti Vichy, registrovanou mezi památkami UNESCO. Já si vybrala hydratační booster z řady Minéral 89, která obsahuje dva výrobky – právě zmiňovaný booster a oční gel. Oba výrobky jsou určené pro hydrataci, rozjasnění a jsou bez parabenů a
parfémů. Dají se také použít jako základní báze pod makeup.

Má zkušenost: Tady u toho séra jsem byla velmi zvědavá, protože jako skoro každá pleť, i ta moje chudinka je dehydrovaná až hanba ☺
Používám booster každé ráno a večer skoro měsíc a musím uznat, že výsledky jsou vidět – pleť je bez pupínků, které se mi občas udělají, rozjasněná a taková obecně svěží, občas se během dne kouknu do zrcadla a říkám si, že vypadám extra vyspale ☺ Opravdu nemá absolutně žádnou vůni, což mě ze začátku trochu překvapilo, protože jsem zvyklá, že séra jsou navoněná ☺ Velice rychle se vstřebává, pleť po nanesení je opravdu na dotek i pocit hydratovaná. Jen jednu maličkost mám, když večer použiji tento booster, nechám zaschnout a poté nanesu další výrobek, nesmím ho moc zapracovávat do pleti, protože jinak se booster jakoby cuckovatí na pleti. Ale to může být kombinací různých výrobků různých značek. Takže i booster mohu vřele doporučit, i když teda nebudu lhát, je to trochu investice ☺

Obsah: 50 ml
Cena: 509,-

A posledním výrobkem, který pro vás dnes mám, je, možná trochu překvapivě, zubní pasta od značky
Weleda.

WELEDA Ratanhová zubní pasta 75ml

- Všechny výrobky i řady značky WELEDA.

Značka Weleda je pro mě synonymem přírodní a bio kosmetiky, což je něco, k čemu
čím dál více tíhnu – už jsem zkoušela několik různých pleťových krémů a vždy jsem byla
spokojena, proto jsem chtěla zkusit něco netradičního – a co je více netradiční, než zubní pasta s obsahem ratanhy (Krameria
triandra) – Ne, to není ratan, ze kterého se dělá nábytek, ačkoliv u nás doma jsem se samozřejmě setkala s vtipnými pohledy, než
jsem to vysvětlila ☺ Takže tato zubní pasta přirozeně posiluje dásně, svěží chuť jí dodávají éterické oleje s máty peprné a máty kadeřavé. Kořen jihoamerické ratanhy má stahující účinky, předchází krvácení z dásní a jemné čistící účinky dodává zubní pastě plavená křída.

Moje zkušenost: První dojem byl trochu rozpačitý, protože pasta má růžovou-hnědou barvu ☺ Ale v ústech je příjemná, nepálí, ale
máte svěží pocit díky obsažené mátě. Navíc co se mi líbí je fakt, že pasta zbytečně moc nepění, což nesnáším, když u čištění zubů vypadám jako bych měla vzteklinu. ☺ Zuby jsou krásně vyčištěné, takže svůj účel pasta splní, navíc mám díky obsahu pocit, že dělám něco nejen pro sebe, ale i pro planetu. Jediná věc, na kterou jsem si musela zprvu zvykat, byla zvláštní pachuť po vyplivnutí, ale to trvá jen chvilinku a pak už cítím zase jen mátu. ☺ Takže zubní pastu mohu rozhodně doporučit, pokud se koukáte nejen na cenu, ale i na obsah a rádi zkoušíte nové věci ;)

Obsah: 75 ml
Cena: 155,-

Takže tady to máte – čtyři různé výrobky pečující kosmetiky, které jsem si nedávno zakoupila na
Benu.cz a pro vás testovala. Všechny pro mě byly úplné novinky, ale měla jsem evidentně dobrou
ruku, protože všechny mi vyhovují a upřímně si myslím, že pokud nenajdu zase něco nového, s čistým
srdcem si je zakoupím i po vypotřebování ☺

Doufám, že se vám dnešní recenze líbila a třeba vás budu inspirovat k lepší denní péči o pleť či
k nákupu nových výrobků ☺ A na závěr mám pro vás úkol: Napište mi do komentářů, zda máte
s těmito výrobky zkušenost, popř. zda jsou nějaké jiné, které máte rádi.

Já se na vás budu těšit u dalšího článku zde na blogu či videa na Youtube kanálu Barika SFX, kde máte
největší šanci mě pravidelně zastihnout, protože videa chystám každé pondělí a středu.
Mějte se krásně, zatím ahoj!


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)