15. prosince 2020

PEČUJÍCÍ KOSMETIKA POD STROMEČEK aneb dárečky na poslední chvíli :)

 Zdravím všechny čtenáře zpět na mém blogu! Nezadržitelně se nám blíží vánoční čas a předpokládám, že teď hodně z vás řeší, co nakoupit svým milovaným... Mám pro vás pár tipů na pečující kosmetiku, která by určitě potěšila kteroukoliv ženu ve vašem okolí či rodině. ;)

Nedávno jsem měla úžasnou možnost spolupracovat s Biome, e-shopem zaměřeným na krásu, kosmetiku a doplňky výživy. A jakožto někdo, kdo se (konečně ve třiceti letech :)) začal aktivně věnovat péči o svoji pleť, jsem si vybrala několik výrobků na otestování. A abyste z toho taky něco měli, napíši vám něco málo o každém z výrobku včetně mého osobního názoru a zkušenosti – třeba se trefím někomu do vkusu a pomohu s výběrem dárku! :)


Stránka Biome nabízí nepřeberné množství různých výrobků pro všechny věkové skupiny, muže i ženy, ale vy už jistě víte, že se budeme pohybovat v té kategorii pro ženy, přesněji v péči o pleť. Takže zavítáme na sekci Pro ženy a vybereme ze dvou kategorií: Proti vráskám (to nikdy neuškodí :)) a na kruhy pod očima (ty moje mají skoro vlastní fan club :)).

Takže nejdříve Kategorie Proti vráskám:

Osobně preferuji cokoliv, co dodá mé pleti hydrataci a jeden z nejznámějších a nejlepších bojovníků proti vysušené pokožce, je samozřejmě super-známá kyselina hyaluronová – nebojte, kyselina vám díru do pleti nevyžere, ba naopak pomáhá sesbírat okolní vlhkost, kterou váže na sebe a dodá tak pleti o to vice hydratace – a spolu s hydratací její molekuly vyplňují vrásky a nedokonalosti v pleti a dodávají jí tak pevnost a jemnost.

První výrobek, který kyselinu hyaluronovou obsahuje, je krém od firmy Nutrigen Laboratories.

Krém na pleť s kyselinou hyaluronovou

Začnu základními informacemi o krému, tedy balení obsahuje 50 ml a zakoupíte ho za 539 Kč. 

Nutrigen Laboratories je americká společnost úspěšně působící v oblasti výživových doplňků a kosmetických přípravků budoucnosti - tzv.nutraceutik a kosmeceutik.

Kromě již zmiňované hlavní složky krému kyseliny hyaluronové, která pomáhá nejen hydratovat pleť, ale také vyhlazovat jemné vrásky a udržet pevnost pleti, krém obsahuje následující složky:

  • Olej ze semen růže mošusové (rosa moschata) - rostlina původem z Asie. Její olej se rychle vstřebá do pokožky, je bohatý na esenciální mastné kyseliny, zlepšuje pružnost a odolnost pokožky. Olej je výborný zdroj trans-retinové kyseliny - přírodního zdroje vitaminu A, který podporuje rychlejší regeneraci pokožky.
  • Bambucké máslo (Shea butter): Chrání a regeneruje pokožku. Obsahuje vysoké množství vitamínů A, E a F. Dodává pokožce vše potřebné pro její zdraví, elasticitu a pevnost. Je vhodné pro všechny typy pleti. Chemické složení je velmi podobné mazu vernix - který se nachází na pokožce novorozenců po narození.
  • Extrakt z aloe vera - má na pokožku hojivý a uklidňující účinek. Snižuje nadměrné maštění pokožky.
  • Extrakt z listů irského mechu (Chondrus crispus - Carrageen) - řasa, vyskytující se na pobřeží Severoatlantické oceánu. Obsahuje vysoké množství vitaminů a minerálů s příznivými účinky na vitalitu pokožky. Velmi zujímavá je i schopnost chránit pokožku před UV zářením. Vysoké množství slunečního záření jsou nejčastější příčinou předčasné tvorby vrásek. 

MOJE ZKUŠENOSTI:

 Krém používám každý večer a občas ráno (jsem hrozná v tomhletom :)) a vlastně kdykoliv, kdy potřebuji extra hydrataci pleti. Při prvním pohledu na balení jsem upřímně nebyla nějak extrémně "odvařená", balení je plastové a design jednoduchý a trochu strohý na můj vkus, působí lehce laboratorně (což při pohledu na výrobce asi dává smysl ;)), nicméně jde hlavně o obsah a ne obal, že :) 

Krém má úžasně jemnou konzistenci, spíše trochu připomíná gel než krém, je lehounký a krásně po obličeji klouže. Vsákne se do pleti během chviličky, nezanechá mastný film, ale na dotek jemnou pleť. Měla jsem ze začátku trochu obavu, abych neměla po nanesení pocit pnutí, když má vyhlazovat vrásky, ale opak je pravdou, vůbec nevíte, že na obličeji něco máte a navíc je pleť pěkně jemňounká - budu znít jako úchyl, ale musím vždy bojovat s tím, abych si pořád na obličej nesahala :)))

Po měsíci a půl používání je má pleť projasněná, hebká a taková celkově zdravě vypadající, dokonce mám i pocit, že díky pravidelné hydrataci se mi ani tolik neucpávají póry a netvoří se pupínky.

Tip navíc: Já krém občas používám i pod makeup jako extra hydrataci a mám pocit, že díky tomu je makeup mnohem přirozenější a má tzv. healthy glow, kdy mám pleť projasněnou. Navíc si rozuměl zatím s každým mým makeupem, takže se toho nemusíte vůbec bát.

 A nakonec poslední poznatek - pokud nesnášíte navoněné (spíše převoněné) krémy, tento bude pro vás ideální - opravdu není absolutně nijak parfémovaný, cítíte lehce přirozenou vůni bambuckého másla (alespoň já ho cítím :)) a rozhodně se vám nebude dělat nevolno s umělých parfémů. Jak jsem zmiňovala i v předchozím článku o pečující kosmetice - čím méně parférmů, tím je menší pravděpodobnost, že bude mít vaše pleť alergickou reakci, takže za tohle velké bravo! 

 

Pokračujeme dále, vždycky jsem chtěla vyzkoušet chemický peeling a tak jsem sáhla po tomto:

 Peeling na obličej s kyselinou glykolovou

Opět základy: balení obsahuje 30 ml a zakoupíte ho za 459 Kč.

Výrobce PostQuam Professional je rodinná firma, která vznikla roku 1989 Valladolidu (Španělsko) a od té doby působí ve službách profesionální kosmetiky. Vyrábí exkluzivní profesionální kosmetiku, jejíž inovativní složení působí cíleně na problémy s pletí a pokožkou.

Jak chemický peeling vlastně funguje? Na rozdíl od toho mechanického, který obsahuje maličké kousky buď uměle vytvořených kuliček nebo přírodních krystalků či pomletých skořápek ořechů, chemický působí pomocí kyseliny, v tomto případě kyseliny glykolové, která naruší vrchní vrstvu kůže a pomůže odstranit = rozpustit kožní maz a všechny odumřelé kožní buňky, které vám během dne přirozeně odpadávají - nebo se hromadí a tvoří nehezký "zašlý" vzhled pleti. Díky pravidelnému používání (doporučuje se 3x - 4x týdně, já bych možná osobně doporučila tak 2x týdně, zas ať to nepřeženete) je pleť rozjasněná, vypadá mladší a vypnutější.Také pomáhá proti hyperpigmentaci, černým tečkám a k léčbě akné.

Chemický peeling, navíc s kyselinou glykolovou zní naprosto strašidelně, že? :) Já se nedivím, sama jsem před prvním použítím byla dost vystrašená, co když mi to sežere kůži a budu vypadat jako rajče? Bude to na pleti pálet?

Ale nemusíte mít obavu, já byla po aplikaci skoro zklamaná, že to vlastně nic nedělá :)))) Když používám mechanický peeling, moje pleť je podrážděná, začervenalá a mám pocit pnutí (a to prosím netlačím, nejsem blázen :)) - tady prostě jen nakapu pár kapek na obličej, rozetřu prsty a to je vše - žádný pocit pnutí, žádné zarudnutí, ale pleť je na dotek hlaďoučká a jemná.

Ačkoliv je doporučená aplikace 3x až 4x do týdne, já se ještě trochu bojím to používat tak často, takže peeling používám tak dvakrát do týdne a od konce října, co ho používám, je vidět rozdíl - úplně jsem se zbavila takových suchých šupinek kůže nad obočím, ucpané póry na nose a na bradě jsou mnohem čistčí a hlavně je to hrozně poznat při nanášení a nošení makeupu - mám výsledný finiš jako airbrush, jemné, hladké a nanáší se to skoro samo :)

Takže pokud se nebojíte, rozhodně chemický peeling zkuste, je to paráda a já už asi nesáhnu po tom mechanickém :)

 

Pokračujeme dále na vlně kyseliny hyaluronové a mám tu pro vás pleťovou masku:

Maska na obličej s kyselinou hyaluronovou

 Balení obsahuje 5 samostatně balených plátěných masek napuštěných sérem a stojí 324 Kč.

S pleťovými maskami já mám takový love-hate vztah: občas je super si masku na obličej dát, ale upřímně po omytí moc velký rozdíl nevidím. Což ovšem neplatí pro ty plátěné, což jsou vlastně nastříhané bavlněné plátýnka ve tvaru masky, které jsou napuštěné sérem. Ty se prodávají buď samostatně nebo ve větších baleních, výhodou je samozřejmě sterilita - pokaždé si otevřete nové balení a nemusíte se bát, že jste masku kontaminovali vlastními bacily na rukou, když jste se ji snažili vydolovat z kelímku :)

Ale abych byla úplně fér, na plátěných maskách mi vadí ta ekologická část - přece jenom vám po použití zůstane kousek bavlněného hadříku, který vyhodíte...

Tyto masky obsahují sérum opět s kyselinou hyaluronovou, tedy po nanešení je vaše pleť krásně hydratovaná, svěží a skoro můžete tu hydrataci v pleti vidět očima :) Je to báječný relax a odpočinek jak pro tělo, tak i duši, jen tak si sednout, nechat 20 minut hýčkat pleť a cítit se svěží - kdo nezkusil, neuvěří :)

Látkové, či plátěné masky jsem vyzkoušela od různých výrobců včetně těch "pravých" korejských a všechny mají něco do sebe, většinou se liší (mimo obsah séra) i pohodlností té masky - může se to zdát jako detail, ale mám radši tenší, poddajnější masky, které na obličeji ani necítím. Je mi jasné, že vytvořit univerzální velikost pro všechny nejde, ale není nic horšího, než maska, která vám na obličeji vůbec nesedí, takže buď vidítě v periferním vidění okraje kolem očí nebo máte zadělanou pusu :) 

Výhodou těchto masek je právě jejich tenkost (je to vůbec slovo? :))) - jelikož jsou krásně tenké, dobře se s nimi na obličeji manipuluje a vy si můžete případně nepadnoucí kousek trochu natáhnout či stáhnout tam, kam potřebujete. Navíc jak je tenká, že ji necítíte na obličeji a ani vás extra neomezuje v pohybu.

Aplikace je jednoduchá, otevřete balení, rozložíte masku, přiložíte na obličej a necháte působit 20 minut. Poté masku sloupnete a zbylé sérum jemně vmasírujete do pleti. Použitou masku můžete klidně ještě nanést na krk a dekolt na dalších 10 minut, pokud chcete využít séra navíc, mě to většinou stačí aplikovat zbylé sérum. A musím vám říct, že je pleť krásně jemná, pružná a rozjasněná - zase, nedoporučuji si sahat na obličej, ale možná si nebudete moct pomoci :))

A jako třešnička na dortu - tyto masky obecně jsou velmi skladné, takže i na cestování je to úžasný pomocník ;)


A je tu poslední výrobek dnešního článku, přesuneme se do kategorie Na Kruhy pod očima a vybrala jsem si Roll-on tyčinku na okolí očí ;)

 Roll-on na kruhy a váčky pod očima

Balení obsahuje 15 ml výrobku a zakoupíte ho za 297 Kč.

Výrobce je opět PostQuam Professional jako u chemického peelingu.

Určitě jste už někdy podobný výrobek viděli nebo dokonce i zkusili, je to pomocník pro boj s kruhy a váčky pod očima. Jednou z jeho velkých předností je chladivý efekt po kontaktu kovové kuličky na jemné kůži v okolí očí, to samotné vám dodá extra probuzení navíc. Malý tip - pokud chcete extra efekt, skladujte tyčinku v lednici ;)

Tento roll-on obsahuje elastin a acetyltetrapeptid-5 (Eyeseryl) - což, nebudu lhát, musela jsem se poradit s webem Biome, abych vám mohla alespoň trochu popsat, jak vám tyto dvě složky pomohou:

  • Hydrolizovaný elastin: Revitalizuje, vyživuje a hydratuje pokožku. Zlepšuje vzhled vrásek a jemných linií. Dodává pokožce ochrannou vrstvu. Pomáhá kožním buňkám přitáhnout a udržet vlhkost. Pomáhá hojit poškozenou pokožku, pleť vyhlazuje a zjemňuje.

  • Acetyl-tetrapeptid-5 (Eyeseryl): Eyeseryl působí dvěma způsoby. Poprvé, brání glykaci v pokožce okolo očí. Za normálních okolností způsobuje glykace abnormální, dezorganizované zesíťování v kolagenových vláknech. Místo toho, aby všechny vaše kolagenová vlákna jednotně spolupracovaly, stává se kvůli glykaci pokožka méně elastická. Eyeseryl proti tomu bojuje navázáním na jeden z proteinů, který je zapojen do procesu glykace. Tím proteinu zabrání v tom, aby se navázal na další látku, která je potřebná na pokračování glykace. A tak glykaci zastaví.

    Druhý způsob, kterým Eyeseryl funguje, je změna propustnosti žil v dané oblasti. Podobně jako při přitlačení obvazu na ránu, jednoduše dojde ke změně cirkulace krve. Snížením propustnosti žil v dané oblasti snížíte množství tekutiny, která se v ní může nahromadit.

MOJE ZKUŠENOST:

Tyčinka je moc příjemnou součástní každodenní péče o pleť, právě protože krásně ochladí a osvěží oční okolí. Moje kruhy pod očima bohužel nejsou klasické váčky, ale důsledek hlouběji posazených očí, takže na to mi nepomůže sebelepší tyčinka či sérum, nicméně to neznamená, že mi nemůže pomoci s jemnými vráskami kolem očí a celkově ke zdravějšímu vzhledu pleti. Což se také děje, cítím že i korektor mi tolik nezalézá do vrásek během dne, od té doby, co používám pravidelně roll-on. Takže i když vyloženě nepotřebujete pomoci s váčky, mohu vám ho doporučit, neuděláte chybu :)


Jsme na konci mého super dlouhého článku, já doufám, že jsem vám představila všechny výrobky dostatečně a třeba vás nějaký zaujme natolik, že si ho sami pořídíte, nebo darujete jako dárek :)

Všechny zmiňované výrobky můžete zakoupit na webových stránkách Biome v sekci Pro ženy, ale rozhodně se nestyďte a navštivte i další jejich kategorie, je opravdu z čeho vybírat, já tentokrát sáhla hlavně po té hydrataci :)

Přeji vám krásné prožití nadcházejících vánočních svátků a u dalšího článku se opět uvidíme! :)

5 komentářů :

  1. Nejraději z kosmetiky jako dárek mám masky na obličej. Na trhu je spoustu výrobců a druhů. Nejvíce oblíbenou mám teď sheet masku od značky Rodial Cellulose. Je to textilní maska, která obsahuje kyselinu hyaluronovou a velké množství vitamínu C. Pleť mám po ní opravdu vyživenou a svěží. V rodině jsme si tuto masku hodně oblíbili.

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku mám hodně ráda, ale na druhou stranu se fakt ráda nechávám jen tak hýčkat. Takže třeba na modeláž nehtů chodím prostě do klasického kosmetického studia. Dříve jsem chodila k vietnamcům, nicméně dlouhodobě jsem nebyla tak spokojená, jak bych si přála a tak jsem si raději připlatila, ale chodím k někomu, kdo to dělá fakt na skvělé úrovni. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takové dárečky mám taky nejraději. Já jsem nedávno dostala od manžela balíček, ve kterém byla kosmetika pro zvětšené póry od paní Petry Součkové. Nevím, jestli jsem někde nenechala okno v prohlížeči otevřené, ale už dlouho jsem po ní pošilhávala, tak mi samozřejmě udělal radost. :) Je to můj miláček. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Skvělý článek plný užitečných tipů pro vánoční dárky. Vánoční čas je vždycky trochu hektický a hledání perfektního dárku může být výzvou. Jsem ráda, že jsi se podělila o své osobní zkušenosti s produkty od Biome, který se zdá být skvělým zdrojem pro nákup kosmetiky. Delší dobu hledám nějakou kvalitní intimní kosmetiku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)