22. července 2021

TISKAŘÍK: Plánujete jak uchovat fotografie z dovolené?

Ačkoliv i letošní rok není úplně ideální na hromadné cestování, myslím si, že každý z nás si během léta užil/užívá či užije krásné zážitky a zasloužený odpočinek od každodenního shonu a stresu. Ať už je to "tradiční" Chorvatsko, toulky po Evropských městech, wellness hotel v horách, či krásná a relaxační dovolená na samotě u lesa. Není totiž důležité místo, jako lidé, se kterými budete svoji dovolenou trávit, a samozřejmě zážitky, které během ní zažijete. A jak to tak bývá, ať máte dovolenou jak chcete dlouhou, nikdy to není dost (teda pokud jste nedostali neplacené volno na 9 měsíců, jak jednou můj kolega, který procestoval Austrálii :)) a vy si budete určitě chtít ty krásné chvíle připomínat.

I naše rodina není výjimkou a chceme si svoje zážitky nějakým způsobem vždy uchovat i ve fyzické formě. Na to jsou ideální samozřejmě fotografie, ale v dnešní době digitálních fotoaparátů, mobilních telefonů a Cloudových úložišť, se zas tolik lidí do tisku fotek nežene. Ale je to škoda, protože ač se to může zdát trochu out, mají ty fotky v albu něco do sebe. Nebo to můžete povýšit na další level a ze svých zachycených zážitků udělat něco víc, než jen klasickou fotku.

Myslím tím různé služby nabízející výrobu fotoknih, fotokalendářů či dalších výrobků vytvořených podle vašeho návrhu. Možná si řeknete, že tohle se dělá většinou na Vánoce, když už nevíte, co babičce pod stromeček, ale podle mě i během roku se tyto služby velmi hodí a to nejen jako dárek.

Nedávno jsem měla tu možnost vyzkoušet služby firmy Tiskařík.cz, kde si můžete nechat vyrobit právě personalizované foto výrobky: od tradičních fotografií v různých formátech, přes fotokalendáře až po tisk vašich fotografií na plátno.

A jelikož se zrovna nabídka sešla ve výborné době, kdy jsem přemýšlela nad něčím podobným, neváhala jsem, jejich služby vyzkoušela a vám teď mohu sdělit své osobní zkušenosti a poznatky :)

Objednala jsem si rovnou tři druhy jejich služeb: fotoknihu (tu rovnou 2x :)), tisk fotografie na plátno a plecháček. Takže začněme od začátku:

FOTOKNIHY

Rozhodla jsem se pro levnější variantu v kroužkové vazbě ve formátu A4 a měkkými deskami, protože mě to trklo: konečně si můžu udělat portfolio svého líčení, které už delší dobu mám v plánu a pořád jsem se k tomu nedostala :) A jako druhou knihu jsem vytvořila z fotografií naší krásné dcerky Johanky.

Musím velmi pochválit styl a nabídku na webu, protože i přes bohaté možnosti, ze kterých si můžete vybrat, se při výběru neztratíte - můžete vybrat knihu podle příležitosti či typů, které jsou pro vás předpřipravené.

Jak jsem již zmínila, já zvolila kroužkovou vazbu s měkkými deskami - naleznete ji zde.

Vyberete si design podle vašeho uvážení a stylu, kliknete na vybraný motiv a můžete začít tvořit návrh. Co mě znovu velmi potěšilo, bylo uživatelsky velmi příjemné prostředí návrhu knihy, opravdu se nemusíte bát, že byste se při tvorbě ztratili nebo nevěděli, co dělat. Vše je intuitivní a jednoduché - nahrajete svoje fotografie a pak jednoduchým potažením vkládáte do virtuálního návrhu finální knihy. Můžete dodávat i text, měnit formát i rozložení jednotlivých fotografií, přidávat další strany, nebo prostě jen jednoduše "našupat" fotky do šablony. 


Po potvrzení vašeho návrhu pak jen stačí objednávku dokončit a těšit se na fotoknihu. :)


FOTOOBRAZ

Fotoobrazy, nebo-li tisk fotografie na malířské plátno, je velmi oblíbený způsob dekoru vašeho domova, sama mám už takových obrazů několik. :) Nedávno se naše Johanka fotila se školou v místní oboře a výsledkem jsou úžasné fotky, které jsem prostě musela mít doma zvětšené :) Takže výběr fotky byl jasný - asi nemusím zmiňovat, že vzhledem k tomu, že bude fotografie velká, je potřeba ji mít v dostatečné kvalitě, výrobci nejsou kouzelníci, z maličké, špatně zaostřené fotografie prostě krásný obraz nevytvoří :)

Fotoobrazy si můžete vybrat podle mnoha nabízených rozměrů, ať už klasické na šířku, či na výšku, nebo klidně i čtverce. Cenu za hotový obraz vidíte ihned na stránce podle vašeho výběru, takže rozhodně nemusíte tápat.

Já vybrala variantu 40 x 30 cm - naleznete ji zde.

Tady je objednání ještě jednodušší, vyberete fotografii (či fotografie, pokud chcete mít na plátně koláž, to je také možnost) a umístíte na virtuální plátno. To je vše :)


FOTOHRNKY

 A poslední službu, kterou jsem vyzkoušela, je výroba fotohrnku. Opět máte na výběr hned z několika variant, klasické keramické, skleněné či plechové. Samozřejmostí je výběh několika druhů podle objemu. Jak jsem zmínila v úvodu, vybrala jsem plecháček - naleznete ho zde.

Dostanete se na výběr předchystaného designu, do kterého poté přidáte svoje fotografie. Výběr je bohatý, opravdu si vybere každý. Jakmile vybere design, máte ještě možnost vybrat lem hrníčku, zda černý, či stříbrný. A po potvrzení se opět dostanete do virtuálního plánovače, kam navkládáte svoje fotografie, můžete dodat i kliparty, měnit pozadí a vyhrát si s návrhem tak, aby vyhovoval vašem představám.

Takže objednávku bychom měli: Jakmile ji potvrdíte a odešlete, máte výběr z několika druhů dodání: Česká pošta, Balíkovna, PPL, Zásilkovna a nebo můžete výrobky vyzvednout osobně na pobočce Lesůňky 14. Cena za dopravu se odvíjí od vybrané společnosti a zahrnuje i balení, které je v případě podobných výrobků velmi důležitá.

Platit můžete buď hotově při převzetí, platební kartou nebo převodem na účet.

Jelikož se vaše objednávka zadává do výroby a není to jen šup ze skladu, musíte počítat s tím, že výroba nějakou dobu trvá. Osobně jsem byla zvědavá, jak dlouho od mého objednání bude objednávka vyřízená a vyhotovena a byla jsem příjemně překvapená: fotoknihy byly hotové za 1 pracovní den, fotoobraz za 2 pracovní dny a "nejdéle" trval plecháček, ten byl hotov za 3 pracovní dny. Takže sami vidíte, do týdne jsem měla vše hotové a doma.

Schválně jsem vám vyfotila balíčky před rozbalením - nebo při rozbalování, abych byla přesná :) - abyste viděli, že si dávají při balení opravdu záležet a vy se nemusíte bát, že by vám přišlo něco poškozené. Pěkným detailem jsou vlastní krabice a lepící pásky s logem firmy :) (Já jsem trochu úchyl na tyto detaily, vždy potěší, i když jsou nepodstatné :)))


Suma sumárum, obrovská spokojenost: Velmi vstřícné chování, uživatelsky příjemné webové stránky i práce ve virtuálním plánovači výrobků, velký výběr, kvalitní a rychlá výroba, včasně dodané a pečlivě zabalené... Opravdu paráda.

Jsem moc vděčná za to, že jsem byla oslovena firmou Tiskařík a mohla tak vyzkoušet jejich služby, vytvořit si svoje památeční výrobky s fotkami (a profesní portfólio jako bonus :)) a mohla se o vše podělit s vámi. Ještě jednou děkuji za projevenou důvěru.

Vám všem už mohu jen popřát krásné a odpočinkové trávení léta a pokud si budete chtít nechat vyrobit nějaké upomínkové výrobky z fotek třeba z vaší letošní dovolené, firmu Tiskařík mohu vřele doporučit! :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)