13. června 2023

TISKAŘÍK: Fotodárky pro rodinu a přátele

 Krásné prosluněné odpoledne!

Dnes jsem si pro vás připravila další článek plný tipů nejen na dárky, ale také na to, jak zvěčnit své zážitky z dovolené, svateb, narození dítěte a nebo prostě jen tak pro radost.

Firma Tiskařík není pro mě ani můj blog žádnou neznámou, ba naopak. Jsem velmi poctěna, že se mnou spolupráci každý rok znovu navazují a já tak mám možnost vyzkoušet jejich služby a pak se o svoji zkušenost podělit s vámi. Už jsem vyzkoušela jejich fotoknihy, plechový hrneček a fotoobrazy včetně krásných akvarelových květin, které stále zdobí náš dům :)

Tento rok jsem se rozhodla vyzkoušet konečně jejich fotokalendáře. Nevím jak vy, ale u nás v kuchyni máme na stěně velký kalendář, do kterého zapisujeme veškeré akce během roku tak, abychom na nic nezapomněli. Ano, je to trochu oldschool, většina z nás má kalendář v telefonu včetně upozornění, takže na nic opravdu nezapomene, ale ty ručně psané poznámky v kalendáři prostě mají svoje kouzlo :) Kromě fotokalendáře jsem také vyzkoušela klasický keramický hrnek a velký fotoobraz s koláží fotografií o velikosti 30x90 cm.

Pokud jste nikdy podobnou službu nevyužili, nemáte se čeho bát, je to velmi jednoduché a intuitivní. Ze všeho nejdříve si musíte vymyslet, jaký výrobek to bude. :) Tiskařík nabízí hned několik druhů fotovýrobků: od již zmíněných fotoknih, fotokalendářů, fotohrnků, přes fotoobrazy na plátno, fotopuzzle či školní fotoknihy (což mě osobně velmi zaujalo - podle mého názoru je to ještě lepší, než klasické tablo, protože si můžete nechat zvěčnit celý školní rok, momentky i společné fotky - ale to jsem odbočila :)).

A dokonce v případě, že nemáte zájem o žádný z fotovýrobků, máte možnost i klasického tisku digitálních fotografií. Takže troufnu si říct, že si vybere každý ;)

Když se budu držet příkladu toho, co jsem si objednala já, tedy fotokalendáře - přesněji typ Nástěnný měsíční poznámkový:

  • Máte možnost výběru z několika designů či si vytvořit svůj vlastní.
  • Formát je A4 či větší A3
  • Sami si vyberete, od jakého měsíce má kalendář začínat (není problém tedy už teď vytvořit kalendář na rok 2024 jak jsem to udělala i já)
  • Možnost výběru českého či slovenského jazyka
  • Vybrat množství

Co se mě osobně moc líbí, je poznámka na spodní straně okna, která vás informuje o přibližné době dodání - pokud na objednávku spěcháte či ji potřebujete do určitého data.

Jakmile si vyberete všechny možnosti a potvrdíte výběr kliknutím na tlačítko "Vytvořit", budete přesměrováni na "pracovní stůl" :) V tomto studiu si můžete vyhrát s celkovým designem vašeho výrobku - záleží jen na vás, zda se odvážete a vše si navrhnete sami, nebo využijete přednastavených velikostí a rozmístění fotografií. Celé studio je velmi uživatelsky příjemné a pomůže každému, kdo by si nebyl tak úplně jistý, co jak udělat. Fotografie můžete nahrát buď ze svého počítače, z telefonu, nebo dokonce od přátel. A pak už jen jednoduchým "drag and drop", tedy chytnutím fotografie a přetáhnutím na patřičné místo, začnete tvořit svůj fotokalendář.

Jakmile jste se svým výběrem hotovi, stačí kliknout vpravo v rohu na tlačítko "Do košíku" a dokončit vaši objednávku.

Co se dodacích podmínek týče, můžete vybrat z mnoha dopravců včetně Balíkovny, Zásilkovny, GLS Parcel shopu či si balíček vyzvednout osobně na pobočce v Lesůňkách.

Platit za objednávku můžete platební kartou či platbou na účet.

A teď vás určitě zajímá, jak dlouho budete na výrobky čekat. Já za sebe mohu říct, že rychlost dodání je skvělá - já si objednávku vytvořila v pátek 2. června o půl deváté večer, tudíž nepředpokládala jsem, že na ni bude někdo pracovat o víkendu. :) Hned v pondělí jsem dostala potvrzení o vyřízení a zhotovení výrobků a následující den byly balíčky odeslány. Doma jsem je měla během dvou následujících dnů.

Jednotlivé výrobky byly velmi pečlivě zabaleny, takže jsem se nemusela bát, že se něco poškodí. Navíc mě potěšilo balení s logem firmy, včetně lepící pásky - pro někoho nedůležité, mě to přišlo jako hezký detail navíc.

Na začátku článku jsem zmínila, že jsem si objednala fotokalendář, fotohrnek a fotoobraz. Pojďme se tedy spolu na vše podívat ;)

Fotohrnek je bílý, s jemnými pastelovými detaily a dvěmi fotografiemi - už si ho zabrala dcera, že prý bude její :)


Fotokalendář je tedy na rok 2024 a obsahuje různé společné fotografie naší rodiny. Snažila jsem se tématicky fotografie poskládat podle měsíců, co jsme kdy zažili.

A ačkoliv je 99% mých fotografií z telefonu, všechny fotografie jsou krásné.



A ten veliký fotoobraz? Ten je naprosto úžasný. V domě máme stěnu u schodiště zaplněnou zarámovanými fotkami rodiny a tak se tam náramně hodí :)


Takže se budu asi opakovat, ale pokud plánujete zvěčnit své fotografie, či někomu darovat pěkný osobní dárek (18. června je Den Otců... mrk mrk :D), já mohu vřele doporučit Tiskařík.cz.



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)