21. prosince 2020

TRENÝRKÁRNA: Je libo trenýrky či ponožky pod stromeček?

 Vítejte zpět!

Před Vánoci mám pro vás ještě jeden tématický článek, ještě stíháme :)))

Určitě to znáte - když jste děti, absolutně nesnášíte měkké dárky, protože tušíte, že se v barevném balícím papíru skrývá oblečení - trička, svetry, ponožky či spodní prádlo. Ale čím jste starší, tím více dokážete ocenit kvalitní či netradiční kousek do vašeho šatníku. A já nejsem výjimkou, poslední dobou mám z každého měkkého dárku radost jako malé dítě :)

A co je tradičnější, než ponožky a trenýrky? Už asi nic :) Osobně ráda kupuji manželovi sem tam nějaké ty vtipné trenýrky na spaní, kde se můžu odvázat a nekoukat na to, že jsem koupila ten nejúchylnější vzor látky :D Letošek není jiný, takže jsem opět koupila vtipné trenýrky, a abych z toho taky něco měla, pro sebe jsem si koupila hned troje veselé ponožky :)

Tentokrát představím obchod Trenýrkárna.cz, kde jsem svoje trenýrky a ponožky koupila.

V obchodě naleznete doslova stovky tisíc (jak tvrdí sám obchod :)) trenek, kalhotek, ponožek, ale i pyžam či (a to mě zaujalo hrozně moc) párových trenek na spaní - můžete mít stejné se svojí drahou polovičkou ;)

Jak jsem již zmínila, můj nákup obsahoval dvoje netradiční pánské trenýrky a troje veselé ponožky. Pojďme se na ně kouknout trochu zblízka a zhodnotit je ;)

Represent exclusive Ali toms unicorn

Velikost: XXL, cena: 399 Kč

Já vás varovala, že jsou to vzory velmi odvážné :) Tyto trenky jsou fialové, s naprosto úžasnými barevnými kreslenými jednorožci. Materiál je super příjemný, něco mezi bavlnou a saténem, teploučké, kvalitní, pevné. Guma je úplně super, protože je pevná, ale přitom se lehce natahuje, takže sedí v pase pohodlně a nikde nic neškrtí.

Velikost jsem vybrala velmi jednoduše, na webu mají ihned vedle každého výrobku možnost zjistit si velikost a podle obvodu pasu to krásně vyberete. 

A ano, přiznám se rovnou a bez mučení, zkoušela jsem je obléknout i já a sedí i na můj zadek :D Což mimochodem není standardní, do většiny kalhot svého muže se rozhodně nevejdu :) Takže teď stojím před otázkou, zda mu nakonec ještě ty trenky nebudu krást :)

A ještě jedna poznámka na okraj - oboje trenýrky přišly v suprovém tubusu, takže pokud byste měli doma někoho, kdo má s měkkými dárky problém, toto balení ho do poslední chvíle nechá na vážkách :) Navíc se to tak bude mnohem lépe balit ;)


Represent exclusive Ali lamalama

Velikost: XXL; cena: 399 Kč

V zásadě jsou ty trenýrky stejné jako ty s jednorožci, jen tyto jsou tmavě zelené s roztomilými lamami s vánočními dárečky a čepičkami. :)

N rozdíl od těch prvních, tyto nejsou tak lesklé, mají mnohem blíže silnější bavlně, opět nejsou elastické - kromě již zmiňované gumy, která je super pohodlná.

Ještě mě napadá detail pro pány - oboje trenýrky mají v přdní části klasické knoflíky, takže si nemusíte trenýrky sundávat, když je třeba navštívit toaletu ;)

SUMA SUMÁRUM:

Nakonec jsem neodolala a trenýrky manželovi ukázala ještě předem - a hádejte co, měly veliký úspěch. Krásně sedí, jsou pohodlné a pokud máte doma muže, který se nebere moc vážně a rád nosí netradiční vzory, určitě ho potěšíte :)

Mimochodem - i pokud nechcete divoké vzory, můžete si vybrat ze spousty "normálních" barev a střihů, to jen já chtěla něco extra :)))

A teď se vrhneme na ty moje ponožky:

Happy Socks Big Dot

Velikost: M; Cena: 279 Kč

Kdo by nechtěl pestrobarevné puntíkaté ponožky? Já už si na nějaké dlouho brousila zuby, takže jsem moc moc ráda, že jsem našla nejen perfektní vzor, ale i super střih a super pohodlné ponožky... Možná se vám bude zdát 280 korun za pár ponožek dost, ale to jen do té doby, než si je obléknete... Pane jo, jsou opravdu příjemné, noha se v nich nepotí, jsou vyšší, takže ideální i do vyšších bot či (pokud jste odvážní) k obleku ;)

Moc se mi líbí koncept celé značky, jestli se nemýlím, pochází ze Švédska a když jsem navštívila jejich webové stránky, úplně mi to zvedlo náladu - samé krásné a veselé vzory, pro někoho možná až moc, pro mě naprosto úchvatné... Opravdu tleskám, jsou to jedny z nejlepších ponožek, které jsem kdy nosila...

Navíc já to tak beru - když už si chcete udělat radost a koupit si pořádné ponožky, proč kupovat nudné bílé/šedé/černé, když si můžete koupit super barevné, které rozhodně zaujmou kohokoliv. ;)


Fusakle perníček

Velikost: M; Cena: 199 Kč

Co mě na těchto ponožkách zaujalo (samozřejmě kromě vzoru), je jejich značka - moc ráda podporuji místní výrobce a značka Fusakle (mimochodem, mohli bychom se chvíli pozastavit nad tím geniálním jménem?) je česko-slovenská, takže žádná Čína, ale pěkně tady domácí výroba.

Vzorů mají nepřeberné množství, vyšší, nižší, tradičnější i super bláznivé, já samozřejmě šla do typického vánočního vzoru - perníčků. Mám pro sebe takové malé předsevzetí, každý rok si na Vánoce koupit něco s perníčkem :D A ano, ty ponožky pak budu nosit celý rok, nejenom v zimě, pokud se ptáte :D

Jsou opět bavlněné, super příjemné, v kvalitní akorátní gramáži - ani ne moc tlusté, ale ani se nebojím, že se po pár vyprání roztrhají. Barva je úžasná mint - to je tuším světle modro-zelená v češtině :) a všude ti roztomilí perníčkové...

  Fusakle gulimen

Velikost: M; Cena: 199 Kč

Další pár ponožek of firmy Fusakle, jak vidíte, opravdu mě jejich vzory zaujaly :) Tento je jasný vánoční, vínová barva se sněhuláky a sněhovými koulemi.

A až teď při sepisování článku jsem si všimla, jak vtipně mají ten vzor pojmenovaný - místo sněhuláka "gulimen" :D

Tyto jsou v zásadě úplně stejné jako ty ponožky s perníčky, mají stejnou výšku, vhodnou klidně i do vyšších bot, nepotáhne vám na kotníky, pevný materiál, bavlna, takže žádné smradlavé nohy z umělých ponožek.

Co se velikostí týče, můžete is vždy vybrat mezi S, M a L, a jak vidíte i na přiložené fotografii, vždy je rozptyl 3 velikostí, takže by neměl mít problém nikdo, ty moje jsou M a pokryjí velikost 39 až 42.

Vzory jsou samozřejmě univerzální pro dámy i pány.

 

 

Takže toto je moje malá recenze mé objednávky z obchodu Trenýrkárna.cz, já pevně věřím, že pokud sháníte kvalitní spodní prádlo (klidně i Calvin Klein, pokud se na značkové prádlo koukáte), ponožky, netradiční a vtipné dárky, rozhodně si vyberete, já sama jsem měla skoro problém něco z té nabídky vybrat, protože máte veliký výběr :)

Jako bonus navíc pro vás mé čtenáře, mám takhle před Vánocemi malý dárek: Jako poděkování za objednávku jsem dostala od Trenýrkárny 3 slevové kupóny na slevu 200 Kč při nákupu nad 999 Kč a protože sama je nevyužiji, ráda se o ně podělím se třemi šťastlivci :)

Stačí jen do vaší objednávky vložit slevový kupón, čím rychlejší budete, tím větší máte šanci, že vám slevu už někdo nevyfoukl před nosem :)

KÓD č.1: "ATK20"

KÓD č.2: "VT3"

KÓD č.3:  "KM3"

Platnost všech tří kódů je 31. ledna 2021 ;)

Mě už tedy jen zbývá popřát vám krásné Vánoce, užijte je ve zdraví a v rodinném kruhu, ať se vám splní všechna vaše přání a já se na vás budu těšit u dalšího článku!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)