16. března 2022

TISKAŘÍK: Fotoobrazy na plátno

 Přeji krásný den!

Je to už nějaký ten pátek, co jsem byla oslovena firmou Tiskařík, zda-li bych měla zájem o vyzkoušení jejich služeb a sdílení svých pocitů z nákupu s vámi. Jelikož to není poprvé, co s nimi spolupracuji, a mám s nimi velmi výborné zkušenosti, má odpověď byla rychlá a jasná: "Jistě, bude mi ctí!"

Tentokrát jsem se vydala do sekce Fotoobrazů na plátno. A jelikož od mé poslední návštěvy uplynulo už mnoho měsíců, rovnou jsem koukla, co tu mají nového :) A nebyla jsem zklamána, protože jejich nová nabídka akvarelových obrazů na téma příroda, je naprostá pecka! A padli mi rovnou do noty, protože jsme nedávno předělávali v domě mezipatro, kde jsme v minulosti měli botník a věšák, nyní jsem z něj udělala mnohem vzdušnější a prosvětlenou místnůstku, do které se ideálně hodí nějaké jemné obrazy.

Ale abych neskákala: Pro ty z vás, kteří jste nikdy nezkusili žádnou podobnou službu tisku, je to velmi jednoduché.

Budete potřebovat:

- dostatečně kvalitní fotografii (záleží na vybraném výrobku, ale pokud se budeme bavit o plátnech, opravdu čím větší formát, tím kvalitnější potřebujete fotografii v dostatečném rozlišení)

- plán, jaký výrobek byste rádi

- cca 15 minut vašeho času (záleží, jak moc si budete s návrhem hrát ;))

Na e-shopu Tiskařík.cz si vyberete foto výrobek dle svého přání: na výběr máte od klasických fotografií, fotoobrazů, hrníčků s fotkami, fotokalendářů a dokonce nyní i sadu výrobků určenou pro svatby.

Představme si tedy, že jste si vybrali zmíněné fotoobrazy. Jednoduše zvolíte rozměr (cenu rovnou vidíte přepočítanou na stránce, což je milé) a potvrdíte výběr. Budete přesměrování na stránku, kde vám pomohou vytvořit návrh vašeho budoucího obrazu. Vložíte svoji vybranou fotografii a jednoduše přetažením ji umístíte na virtuální plátno. Můžete s fotografií pohybovat a tak upravit přesné zarovnání, jak bude vytištěna na plátně. Pokud je fotografie v nízké kvalitě, ihned budete informováni a chcete-li vědět více informací, např. jak kvalitní fotografie ideálně má být, stačí jen přejet kurzorem přes hlášku. Ale upřímně nebojte, pokud se nejedná o super malinké a rozmazané fotografie a kvalita fotografie je těsně pod hranicí, nebude to tak hrozné ;).

Mimochodem, můžete na plátno vytvořit i malou koláž z několika fotografií najednou - stačí kliknout na ikonu Rozložení v levé části stránky a vybrat přesný typ podle vašeho přání. Poté stejném způsobem přetažením naskládáte fotografie do jednotlivých políček - snadné :)

Jakmile jste spokojeni s návrhem, potvrďte výběrem ikony "Do košíku". Ještě jednou budete mít možnost vše zkontrolovat, po opětovném potvrzení se dostanete na stránku košíku a můžete objednat.

Musím říct, že vyhotovení a doprava objednaného výrobku je velmi rychlá, když uvážím, že se vše dělá na objednávku podle mého zvoleného návrhu, moje objednávka byla doma do necelého týdne. Samozřejmostí je pečlivé zabalení každého výrobku zvlášť, aby nedošlo k poškození.

Ještě vám chci něco málo povědět o tom mém objevu, kdy si můžete vybrat krásné motivy akvarelových obrazů a to ať už na plátno jako já, nebo na kalendář. Stačí kliknout v menu na položku Art. Já zvolila fotoobraz a vybrala dva o velikosti 40 x 40 cm, oba v motivu květin (Přesněji je to Červená kytka 1 a Červená kytka 2).
Ale musím přiznat, že jsem se nemohla pořádně rozhodnout, moc se mi líbily i ty vážky ;)

A nyní již fotografie mých objednaných obrazů: jak jsem zmínila výše, 2 obrazy jsou ze sekce Art a jsou to krásné květiny na jemném bílém pozadí, které mi zdobí mezipatro, a větší 40 x 60 cm fotoobraz naše rodiny z vánočního focení, který visí v obývacím pokoji :)
P. S. - v realitě ta fotografie není tak přeexponovaná, to mu udělal fotoaparát při focení výrobku :))


I tentokrát bych chtěla moc poděkovat příjemným a úžasným lidem z Tiskařík.cz za možnost s nimi spolupracovat, jako vždy to bylo skvělé a vaše výrobky teď zdobí náš domov <3

1 komentář :

  1. Tohle vypadá pěkně. Taky máme doma fotoobrazy. Já jsem si teď ještě zvykla je doma obzvláštnit ještě gumou moosgummi. Je to takový univerzální materiál na tvoření a dost dobře to funguje a navíc se s tím fakt jednoduše pracuje. Je to sice hůře k sehnání, ale v tom odkazu, co posílám, mají i možnost prodeje. Tak kdyby vás to zaujalo, tak se směle inspirujte. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)