25. března 2011

My favourite blogs

Jak jsem psala úplně na počátku v prvním článku o mně, chuť začít blogovat mi dodaly ostatní úspěšné blogerky. Jelikož nejsem moc dobrý hledač, většinu z nich asi lidé pohybující se kolem blogů budou znát, ale je tam i pár takových, které nejsou v jakési Top10 a jejich blogy se mi také moc líbí. Takže zde seznam mých nej:

    How I feel it ... Katy - Tento blog krásné nazrzlé slečny Katy se mi moc líbí pro svou upřímnost a styl oblékání. Zprvu mi její oblékání přišlo trochu moc extravagantní, ale postupem času si mě získala svým ženským stylem oblékání a doplňků, navíc je moc pěkná a dobře se mi čtou její příspěvky. Také se mi líbí, že nenakupuje v drahých značkových obchodech, ale je šikovná a často nalezne krásné a kvalitní kousky oblečení v secondhandech.

    Její blog obsahuje hlavně články o módě, doplňcích, občas o kosmetice


    Pleasure Seeker
    - Moc a moc milá mladá paní s nádhernou dcerkou a dalším prdítkem na cestě. Mám hrozně ráda její přirozenou krásu, je opravdu velice sympatická. Patří mezi opravdu poctivé blogery, příspěvky dodává každý den - blog je plný krásných fotografií a její styl oblékání se mi moc líbí, ve většině případů se jedná o oblečení z H & M.

    Na jejím blogu se v drtivé většině objevují fotky denního oblečení, její dcerky a okolí, občas nějaký ten recept

    Teruny blog - Zjistila jsem, že je to jedna z těch opravdu Top10 fashion blogařek, že patří mezi ty zakládající. Buď jak buď, já si ji vybrala proto, že má skvělý smysl pro humor, píše velice zajímavé články, neotřelé fotografie. Z jejího oblečení je cítit občas trocha punku, má šmrnc a často mívá články typu Udělej si sám.

    Její blog je čistě fashion blog, to znamená oblečení, doplňky a často i DIY návody na cokoliv


    A Cup Of Style - Další ze známých blogerek o módě, Lucy píše čistě o tom, co kdy měla na sobě, jakých událostí se zůčastnila atd. Pořádá často pražské srazy blogerů a zná ji snad polovina (možná i víc) dalších blogerek, které píší o módě. Mě učarovala svojí láskou k lakům na nehty (to máme společné :)) a občasnými články nejen o tom, co měla na sobě, ale i o kosmetice, zvlášť o lacích.

    Její blog je další z fashion blogů, tedy blog o módě a všeho kolem, občas nějaký ten článek o kosmetice nebo video

    A nyní dva blogy, které se mi moc líbí svoji originalitou a upřímností. Jsou to v podstatě neznámé blogy (tím je nechci nijak urazit nebo něco, nesnižuje to nijak jejich kvalitu), o to příjemnější tam cítím atmosféru a ráda si přečtu jejich články :)

    My Empty Journal - blog moji internetové kamarádky (vím, že to zní blbě, ale prostě se už pár let známe a vzhledem k tomu, že bydlí na druhé straně republiky, tak jen přes Internet :)). Blog je podle mého názoru velice zajímavý tím, že kamarádka je modelka, která působila hlavně v Asii a tak články jsou o jejím "modelkovském" životě a příhodách, což mě osobně baví hrozně moc číst - když se tam nedostanu (a taky že nedostanu :)), tak si to alespoň můžu představovat :)

    Blog sice nemá stovky příspěvků, ale zato jsou články dlouhé a poučné, já mám raději článek delší a s příběhem nebo názorem, než hloupé krátké tlachání o ničem. Téma je tedy spíše osobní deník a názory

    Friesian Passion - poslední blog je úplně čerstvoučký, o něco starší než ten můj. Má ho moje další internetová kamarádka, se kterou sdílíme lásku k jednomu koňskému plemenu - holandskému Frískému koni. Zatím jsou příspěvky spíše informativního rázu, o plemenu a vlastnostech, ale dokážu si představit, že brzy tam budou i osobnější články přímo od Peti.

    Tento blog je vyloženě pro milovníky tohoto plemene koní, takže asi nikdy nebude mít tolik příznivců jako blogy o módě, ale o to ryzejší bude výběr jeho příznivců

    všechny fotografie jsou použity přímo z blogů, na které jsou tu odkazy

    Žádné komentáře :

    Okomentovat

    Děkuji všem za vaše komentáře! :)