24. března 2011

Buy or not buy reviews: Hair care

První článek o kosmetice byl o mých krémech a jiných přípravcích na pleť, tentokrát bych se ráda zaměřila na vlasy. Co se týče mé bujné hřívy, mám štěstí na velmi silné, husté a zdravé dlouhé vlasy (momentálně mám vlasy těsně nad zadek), nad kterými se pozastavuje kadeřnice při každé mé návštěvě a kamarádky závidí :) Ale moc dobře jsem si vědoma toho, že je to dáno geneticky a těžko to ovlivňuje kosmetika, kterou sice používám podle mého názoru kvalitní (není to nic světoborného, ale nejsou to ty nejlevnější nefungující přípravky), ale bez základu od Matky Přírody by to nešlo. Takže pro všechny z Vás, které nemají to štěstí (při rozčesávání si zas tak šťastná nepřipadám, věřte mi :)) a mají nějaké ty problémy, doufám, že tyto přípravky pomohou i Vám, tedy v případě, že je zkusíte.

Takže začnu pěkně od základu a to je dle mého názoru dobrý šampon. Těch jsem vyzkoušela poměrně dost velké množství, od těch klasických kopřivových po levnější varianty ze supermarketů a drogerií a zakotvila jsem momentálně u značky Garnier a u jejich šamponu Fructis proti lupům Svěží mentol. Jak jste si všimly, tak i kosmetiku na obličej používám Garnier, je to spíše náhoda, já si totiž v drtivé většině kosmetiku nevybírám podle značky, ale podle zkušenosti. Nicméně tento šampon mi vyhovuje, používám verzi proti lupům, protože ty malé bílé mršky jsou to jediné, co mi občas (hlavně přes zimu) ztrpčují život. Taky se mi moc zamlouvá ta svěžest mentolu, kterou cítíte nejen během mytí, ale i dlouho poté. Někomu nemusí vyhovovat fakt, že mentol je na pokožce hlavy poměrně "agresivní", sama mám takový pocit až moc velké čistoty, až desinfekce, jestli mě chápete - prostě to trochu studí - kdo jste někdy použili něco s mentolem, tak si to snad dokážete představit :) Hodně pění, takže ho stačí trocha, já kupuji balení 250g a vydrží mi bohatě na 3 měsíce (i déle řekla bych). Myji si hlavu jednou týdně (doufám, že mě teď neodsoudíte, že jsem špindíra, ale mé vlasy se nemastí, asi proto jak jsou dlouhé), ale zase šamponu vypotřebuji víc, než většina lidí, protože jich mám tolik a dlouhé. Cena se pohybuje kolem 75,-



 Moje hodnocení: 8/10 (v zimě na ty lupy u mě není 100%)

Druhým šamponem, který mi učaroval, je Loreal Paris šampon na vlasy Elseve Color Vive. Je to šampon, který nepoužívám pravidelně, jen čas od času, ale musím říct, že je to poznat. Šampon krásně voní a hlavně se opravdu pečlivě stará o barvené a melírované vlasy. Já si vlasy barvím na černou (momentálně se snažím přejít na něco méně agresivního - tmavě hnědou) a jako každý mám po umytí vlasy drsnější. Po tomto šamponu to tak není, jsou ihned hladké a kdybych nechtěla, nemusela bych ani použít balzám nebo kondicionér. Opravdu parádní. Kupuje si ho hlavně moje máma, která po letech barvení, odbarvování a melírování má vlasy poměrně zničené a vyhovuje jí také, vlasy se jí viditelně zlepšily. Cena tohoto šamponu se pohybuje kolem nějakých 80,- takže i dle ceny by měl patřit mezi ty lepší šampony (i když samozřejmě ne vždy cena = kvalita)

Moje Hodnocení 10/10


Po šamponech se přesuneme ke kondicionérům a balzámům. Ty používat musím bezpodmínečně, bez použití kondicionéru si prostě ty husté vlasy nerozčešu, i kdybych se na hlavu stavěla. I co se týče balzámů jsem zůstala věrná firmě Garnier, vyzkoušela jsem i Niveu a Oriflame, ale ty od Garnier mi vyhovují nejvíc.
Prvním balzámem od firmy Garnier byl Natural Avokádo Kari. Upřímně moc jsem nevěřila tomu, že mi to nějak extra pomůže, ale po použití jsem měla opravdu vlasy hebké a rovné. Moc příjemně voní, má řidší konzistenci a dobře se nanáší. Nechává se působit asi 3 minuty a po opláchnutí jsou vlasy opravdu uzavřené, tudíž hebké a necuchají se. Obsahuje olej z avokáda, který vlasy vyživuje a dodává lesk. Na obalu je psáno, že je na suché a poškozené vlasy, já si ho koupila na začátku zimy jako pomoc pro mé v zimě poměrně zničené vlasy a opravdu pomohl. Jedinou nevýhodou pro mě bylo to, že vzhledem k množství mých vlasů jsem ho musela použít víc, ale to není asi vada jako taková, to je způsobeno mými vlasy :)

Moje Hodnocení: 9/10


Druhým a momentálně používaným balzámem je Garnier Natural Kakao. Kupovala jsem si ho asi před měsícem, kdy mi docházel balzám Avokádo a zaujalo mě na něm doporučené použití pro tmavé vlasy. Konzistencí i bezproblémovým nanášením se podobá svému bráškovi nahoře, voní úchvatně a vlasy mám po něm opravdu vláčné, lesklé a evidetně vyživené, krásně a bez problémů se rozčesávají. Obsahuje kakové máslo, které by mělo vlasy opravdu dostatečně oživit a výrobce píše, že oživí barvu a rozzáří. Mě osobně vyhovuje, není ani moc drahý já ho tedy kupovala v akci, ale normální cena je přibližně 55,-

Moje Hodnocení: 10/10




A nakonec bych ráda zmínila dvě masky na vlasy.
První z nich (a řekla bych i lepší), je Ochranná maska Color Vive Elseve od firmy Loreal (je ze stejné řady jako ten šampon nahoře). Stejně jako šampon pečuje o vlasy barvené, odbarvené nebo melírované. Vzhledem k tomu, že je to maska, o to účinnější je péče. Nevěřila bych tomu, ale opravdu je to hodně znát, když tuto masku použiji. Nejčastěji ji na vlasy dávám ihned po dobarvení kořínků jako posilu a můžu potvrdit, že vlasy byly krásné, barva dlouho vydržela a tolik se nesmývala. Má gelovou konzistenci, trochu mi nevyhovuje nanášení - je v dóze a masku musíte nabírat prsty a jelikož je poměrně tekutá, špatně se mi s ní pracuje. To je ale snad jediná nevýhoda, kterou bych masce vytkla, jinak jsem moc spokojená a myslím si, že pokud máte barvené vlasy, na kterých je poznat, že už něco zažily, tato maska to napraví. Cena se pohybuje kolem 129,- patří tedy mezi ty dražší výrobky (alespoň pro mě :)), ale na druhou stranu opravdu funguje.

Moje Hodnocení: 10/10

Druhou maskou a posledním dnešním přípravkem je Posilující maska na vlasy s výtažky z oliv a bambusu od firmy Oriflame. Získala jsem ji jako dárek k jednomu nákupu u Oriflame a tak jsem ji zkusila a byla příjemně překvapená. Mám bohužel ne moc dobrou zkušenost s jejich šamponem a kondicionérem s vůní Kokosu - sice nádherně voněl, ale vysušil mi kůži a já pak trpěla na lupy. Tato maska mě ale příjemně překvapila - krásně voní, dobře se nanáší, vlasy jsou po ní jemné a hladké. Sice mi vůně na vlasech nevydržela moc dlouho, ale ten jemný pocit ano a vlasy se rozčesávaly jedna báseň. Uvažuji o tom, že bych si ji koupila do zásoby. Nejsem si jistá, ale na stránkách oriflame.cz jsem našla pouze toto jednorázové balení za 49,- ale možná mají i větší balení. Pro regeneraci a pravidelné používání je podle mě ideální.

Moje hodnocení: 9/10

A pouze jako doplněk zde uvádím kartáč na vlasy, který jsem si nedávno koupila. Jedná se o kartáč speciálně na dlouhé vlasy od Avonu s dřevěným držadlem a kombinací přírodních štětinek a klasických umělých zakončených kuličkou vlasy nejen šetrně rozčesává, ale i masíruje pokožku hlavy a měl by zabránit statické elektřině. Jsem s ním spokojená, netrhá mi vlasy a je příjemný, vlasy se s ním rozčesávají pěkně. Pro dlouhé vlasy ideál, pokud jich máte méně než já (a že to většina osob na této planetě :D), tak to bude perfekt. Stojí kolem 200,- já ho kupovala u jedné paní asi za 150,-

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)