5. dubna 2011

Amazing world #2

Amazing world #2 - Macro photos

Dnes to sice nebude nic moc nápaditého, bohužel mě ale zastihla nemoc a i když jsem se z nejhoršího dostala, stále bojuji s palčivým bolením v krku, kdy můžu sotva polykat a mluvit, takže tak nějak nemám moc nápadů na nové články. A když už nápad je, zjistím, že mi chybí fotky, co k článku chci přidat nebo že jsem je ještě nevyfotila :) Takže prosím o trpělivost, pokud vám budou připadat některé následující články vypadat a jaké bude téma :)

Makro fotografie mě (a nejen mě) fascinují už dlouhá léta, prakticky ihned jak jsem se začala zajímat o fotografování. Ale není to tak lehké, jak se to může zdát, ne každá fotka "zblízka" znamená pěknou povedenou makro fotku. Hodně se pracuje s uzávěrkou, světlem a zaostřením. Zde fotky dle mého názoru velice povedené.
zdroj všech fotek: http://www.flickr.com


a jedna na konec pro pobavení :)
Přeji vám všem moc pěkný den!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)