26. dubna 2011

My life in details

Ahoj ahoj!
Doufám, že se vám včerejší návod líbil, i když jak sama přiznávám, je to hodně moc banální a jednoduché :) Mám připravený ještě jeden návod, ale abyste neměli ke čtení dva za sebou, hodím sem zase nějaké random fotky z našeho bytu, přesněji různé detaily vypíchnuté z celého bytu. Pod každou fotkou bude nějaké to povídání, co to je a jak jsme k tomu přišli, takže nebudu už plácat na úvod a rovnou se vrhneme na fotky ;)


 Vonné tyčinky, naše malá sbírka :)
Jsem zaujatá orientem a vším kolem toho, takže na provonění našeho bytu nepoužívám žádné Brise a podobné osvěžovače, nýbrž tyto úžasné vonné tyčinky. Mamce jsem sprostě ukradla nádherný kovový stojánek s orientálními vzory (kruci, nevím proč jsem ho nevyfotila taky) a tak kdykoliv mám chuť, zapálím tyčinku a nechám se přenést do Orientu. Některé tyčinky jsme si s Mužem koupili, většinu jsme ale dostali pod stromeček na Vánoce. Máme vůně Bílé růže, Eukalyptu, santalového dřeva, levandule a myrthy, ale určitě nezůstaneme jen u těchto pěti vůní, jak se znám, zase zalezu do nějakého obchůdku a odnesu si další :) Favoritem je pro mě santalové dřevo a když nemám náladu na těžší vůni, tak bílá růže vítězí.

Svatební fotka na nočním stolku
Jako správní novomanželé jsme si vybrali jednu dle nás nejhezčí společnou fotku a vložili do nádherného rámu, který jsme dostali jako svatební dar. U postele máme skříňki, která funguje zároveň jako noční stolek, takže fotografie tam má své místo. Romantiku navozuje červená svíčka z obchodu IKEA a já se můžu rozplývat, jak jsme krásný a zamilovaný pár :))

Stojánek na náušnice
Tohle je největší vynález po žárovce :) Ne, jen žertuji, ale musím se přiznat, že ačkoliv mám tento stojánek už delší dobu, stále se občas přistihnu, jak zamilovaně koukám na tuto šikovnou věcičku, která mi strašně ušetřila čas při ranním (a nejen ranním) výběru náušnic. Já jsem totiž straka v lidském těle, cokoliv se trochu třpytí, to musím mít, takže jak vidíte náušnic mám požehnaně (a to se tam ještě asi dva páry nevydaly a někde jsou na jednom háčku dvoje :)) a když je je dřív mívala v krabičce rozdělené do skupin dle barev, byl to boj, protože se mi do sebe zamotávaly a já se vztekala. Teď je to jednoduché a přehledné. A kde si takovou blbinu koupit? Tuto nikde nekoupíte, protože je to hand-made od mého drahého Muže, který mi udělal jeden víkend radost a vytvořil ho. Návod na výrobu je jednoduchý, ale chce to dílnu s nářadím na opracování dřeva. Jinak se stojánek skládá jen s obroušeného prkýnka, kulatiny a klasických dřevěných kolíčků. Třeba mi bude dělat ještě jeden a já ho budu tentokrát fotit, abych vám pak sem mohla vložit návod ;)
a jedna blbůstka na konec :)
IKEA věšáček
Tahle vtipná blbinka nám visí v chodbě a hojně ji využíváme na klíče. Koupili jsme ho v IKEA za nějakých 30 korun myslím a vybrali jsme si ho nejen kvůli využití na naše klíče (už nás nebavilo furt klíče hledat různě po kapsách nebo stolech či na parapetu), ale i protože je to vtipné :) Pokud si dobře pamatuji, mají více barev, takže nemusíte být odkázaní jen na červenou a můžete věšáček zkombinovat s barvou interiéru ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)