2. května 2011

Jak na to: veselé kytičky na nehtech

Zdravím po víkendu, doufám, že jste si užili volného času :)
Dnes bych vás ráda naučila (i když ono to není nic složitého, jde spíš o nápad), jak si udělat na nehtech veselé barevné kytičky. Existuje mnoho variant a samozřejmě i barev, já jsem zvolila mou nejoblíbenější - fialovou :)


Lakování nehtů patří mezi mé nejoblíbenější kratochvíle a můj malý košíček s laky už chudák křičí po kamarádovi, protože je nacpaný až po okraj. Zamilovala jsem se do laků Essence, mají malé skleničky tak akorát, když pořád měníte barvy a lak normální velikosti by vám asi vyschnul nebo byste je nestačily vypotřebovat. Stojí 29.90 a mají úžasný výběr barev, viz jeden můj předešlý článek v odkazu Kosmetika, kdy jsem na ně dělala recenzi. 

Co budete potřebovat:
  • tři odstíny laků na nehty - jeden na pozadí, druhý na barvu kytek a žlutý (popř. oranžový) na středy
  • zdobící tyčinku - pokud nemáte můžete klidně použít i párátko nebo špejli
  • papírek nebo kousek plastu, kam odkápnete lak
  • a pokud možno netřepající se ruce :)
Jak na to:
Nehty si odlakujte a odmastěte, aby vám lak vydržel co nejdéle. Poctivě vysušte a naneste podkladový lak na nehty. Já používám lak na tvrzení nehtů od Essence, je průhledný a rychle zasychá, navíc by mi měl pomáhat udržovat nehty silné. Až kompletne zaschne podkladový lak, naneste vrstvu laku, který chcete mít na pozadí (já zvolila světle fialový). Nechce zaschnout a pokud je třeba, naneste další vrstvu, aby byla barva pěkně neprůhledná.

Opět počkejte, až vám úplně lak zaschne a nachystejte si papír nebo kousek plastu, kam si odkápněte trochu žlutého (nebo oranžového) laku, který použijete jako středy kytiček. A pak jednoduše namočte tyčinku nebo párátko do laku a ťupněte na nehet. Je úplně na vás, kolik si uděláte květinek na jeden nehet, zda budou větší nebo malinké. Já si udělala tři tečky na každý nehet a nechala trochu zaschnout, abych si to pak nerozmazala jak budu pokračovat.
Na papírek nebo plast si kápněte kapku laku v barvě, ve které chcete mít okvětní lístky a vytvořte čtyři tečky kolem žlutého středu, vždy dvě naproti sobě. Pokud máte kytičky větší, klidně můžete teček udělat víc a vytvořit tak bohatší kytičku, na ty malé jste občas rádi, že tam ty čtyrři vydáte :)

No a to je celé kouzlo, teď už jen necháte zaschnout a můžete přetřít bezbarvým lakem, ale pozor, abyste si kytičky nerozmazaly a nezničily tak svoje dílo :)

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)