4. května 2011

Jen tak...

Zdravím,
dneska to bude článek takový o ničem a všem :o) Jelikož mi trochu dochází fantazie, co pro vás pořád připravovat a jelikož se počet mých pravidelných čtenářů zastavil na obrovském místě 5 :))), nejspíš se vzdám privilegia psát každý den a napíšu vždy, když budu mít nějaký kvalitní nápad :) Momentálně mám pro vás nachystané další "udělej si sám" a to návod jak si vytvořit perlovou čelenku. Ale protože návodů jak si co udělat tu teď mám nějak moc za sebou, dneska to bude jiné, odpočinkové a s fotkama.



Za prvé se chci pochlubit cizím peřím :) Moje máma je šikovná a začala se věnovat cukrařině - momentálně u nás v rodině kdykoliv je jakákoliv oslava nebo výročí, mamka peče a zdobí dorty a moc jí to jde. Zde malá ukázka jejího tvoření, myslím si, že je opravdu na co koukat (a ochutnávat, ale to máte smůlu, protože jsou všechny tyto věci už snězené :D)

Tak jste se pokochali a určitě dostali chuť na sladké :o) Mamka je fakt šikovná, čím víc těch dortů a sladkostí dělá, tím lepší to je. Akorát mám strach o naše zuby a postavy, za chvíli bude naše rodina vypadat jako skupinka soudků :o).

A abych se jen nechlubila cizí prací, dodávám pár nezařaditelných fotografií z nedávné doby - např. z opékání buřtů o víkendu, kdy jsme se sešli ve větším počtu - my s Mužem, rodiče, brácha a prarodiče, nebo fotka z Pálení čarodějnic (resp. je to z prvního Máje, ale to je jedno :)) - já a cizí dítě, můj Muž se úplně rozplýval, jak mi to sluší :) a pak moje pracovní prostředí (to víte - nuda v práci, tak si fotím stůl) a poslední náš rozmazlený chlupáč na gauči :)




Přeji všem pěkný den!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)