9. června 2011

Jak na to: červeno-černé letní zdobení na nehty

Ahoj všem!
počasí moc nepřeje, dneska je pěkně větrno, zataženo a poprchává, tak bych vám ráda zlepšila náladu nějakými pěknými nehty. Dělala jsem si je o víkendu, kdy mě přestaly bavit moje staré fialové nehty na nohách a červené na rukách. Jsou to nehty pěkné, elegantní a přitom zajímavé, nejsou vtíravé a myslím si, že se hodí na jakoukoliv příležitost.


Co budete potřebovat:
  • světle šedý lak na nehty
  • červený lak na nehty
  • černý lak na nehty
  • průhledný vrchní lak 
  • zdobení na nehty (může být jakékoliv)
Postup: 


Základem takto jednoduchých ozdobených nehtů je perfektní bezchybná manikúra, takže nejdříve si nehty důkladně odlakujte, zatlačte nehtovou kůžičku do lůžka, kleštičkami odstraňte záděry, pilníkem upravte tvar a délku nehtů tak, aby byly všechny stejně dlouhé a tvarované do pěkného mandlového tvaru. Pilník se doporučuje skleněný, já sama ho bohužel stále nemám, pořád je ale lepší ten papírový, než kovový, který hodně ničí stavbu nehtu a mohou se vám poté nehty nehezky třepit. Správně by se mělo pilovat vždy jen jedním směrem, zabráníte tak třepení. Ale sama to dělám cik-cak :)

Když máte nehty nachystané, naneste podkladový lak (já používám tento zpevňovač nehtů od Essence), nechte pořádně zaschnout, pak pěkně rovnoměrně naneste šedý nebo jinak neutrální lak, můžete dvě vrstvy, pokud bude třeba. A pak se můžete rozhodnout - udělat si ozdobu na všech nehtech - budou pak výraznější - a nebo jen na palcích, či na každém druhém nehtu, je to na vás. Já si ozdobila jen palce.

Zdobení je jednoduché a přitom efektní - nejdříve si otřete kartáček od laku, aby na něm nebylo moc barvy a tvoříte čárky od rohu lůžka směrem ven. Vytvoříte takový vějíř a necháte zaschnout. Následně uděláte totéž z jinou barvou (v mém případě černou), jen vějíř bude trochu menší, aby nepřekrýval podkladový, ale jen ho doplnil. A nakonec nalepíte ozdobu do základny vějířku. Existují na to speciální lepidla na ozdoby, budete mít tak jistotu, že se vám neodlepí, a nebo můžete ozdobu nalepit průhledným lakem jako já. Musíte pak ale dávat pozor, při neopatrném jednání vám může ozdoba upadnout. Pokud se tak stane, prostě nalepíte novou :) Celý vějířek ještě můžete trochu oživit stříbrnými třpytkami, dodá to tvar a pěkný šmrcovní vzhled ;)

Jelikož jsem si ve stejný den dělala i pedikúru, resp. jsem se o ni pokoušela :), to samé zdobení jsem vytvořila i na nohách. Postup je stejný, jen se víc nadřete při chystání nehtů a nohou před samotným lakováním, přece jenom pedikúra je těžší než manikúra. Jako malý bonus na nehty na nohou jsem ještě do mokrého laku nasypala trochu perleťových čtverečků ;)
A začínám docela reálně uvažovat nad návštěvou mé pedikérky/manikérky, která mi dříve dělala akrylové nehty, přeci jenom profesionálka je profesionálka a nohy si to zaslouží :)

Tento způsob zdobení je opravdu jednoduchý a přitom velmi efektní, moc krásné je to v kombinaci bílá-fialová, nebo bílá-zelená. Dejte vědět, zda jste to zkoušely a napište, jak se to líbilo :)

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)