10. června 2011

Oblíbení prodejci na Aukro.cz

Zdravím!
Ačkoliv si uvědomuji, že tímto článkem si možná nepolepším, rozhodla jsem se pokračovat v představování e-shopů a méně známých stránek, které mě zaujaly nebo jsem si odtud něco zakoupila a jsem spokojená. A proč si nepolepším? Dnes vám představím mé oblíbené prodejce na Aukro.cz, od kterých občas něco koupím. A tím, že profláknu jejich přezdívky, je budete moct sledovat také a nakpovat u nich a tím pádem mi "krást" oblečení a doplňky nebo se mnou bojovat v aukcích :))) Ale já jsem natolik solidární, že vám stejně ty prodejce představím a budu doufat, že např. v oblečení nemám nikoho, kdo má stejnou velikost :)



Tato prodejkyně s přezdívkou Eva_Nem je asi moje nejoblíbenější. Paní (nebo slečna?) prodává oblečení z anglických second-handů a svoje oblečení, občas se objeví i doplňky jako kabelky, pásky, šály, šátky, klobouky nebo parfémy. Já si u ní vždy koupila jen oblečení, líbí se mi styl anglických značek jako je např. Dorothy Perkins. Oblečení mívá klasické i neotřelé, občas hodně odvážné co se barev a střihu týká, ale proto ji mám ráda - nabízí oblečení netradiční. Další velkou výhodou je, že prodává za pěkné ceny i oblečení větších a velkých velikostí - najdete u ní tričko vel. 36 i halenku 46 a občas i 54, opravdu si vybere každý. 
Osobně jsem s ní problém nikdy neměla, zboží kupuji jako použité, i přesto jsou kousky čisté a kvalitní, pokud ne, aukce je od koruny a vždy jste na vadu upozorněni. Pár kupujících si u této prodejkyně stěžuje na nekomunikaci a pomalou dodávku, já za sebe mohu říct, že mi oblečení došlo vždy v době od jednoho do dvou týdnů. Komunikace v drtivé většině ani není potřeba, po vyhrané aukci vám dojde automatická odpověď, kde najdete číslo účtu a všechny informace. Paní (slečna) odesílá vždy jeden den v týdnu, to je nejspíše příčinou toho, že se někomu může zdát, že dodávka trvá déle. Já za sebe můžu říct, že jsem spokojená, ještě jsem od této prodejkyně nenakoupila něco, co bych nenosila nebo bylo poškozené (aniž bych na to byla upozorněna předem)


kudlankaa

Od této prodejkyně si čas od času pořídím nové, levné a pěkné spodní prádlo, přesněji kalhotky. Nejsou to samozřejmě žádné Kalvin Klein, kvalita je jako z obyčejného obchodu, ale ceny jsou úžasné a hlavně krásné kalhotky mají i pro větší velikosti, což mně, jakožto majitelce většího pozadí ;), určitě vyhovuje :) Za cenu pohybující se kolem 50,- si můžete vybrat bavlněné vtipné, krajkové brazilky nebo tanga, záleží na vás. Mám od ní už několik kalhotek a jsem spokojená, takže mohu doporučit :)


TadFocus

Prodejkyně nabízí hlavně spodní prádlo - podprsenky, občas nějaké sady nebo noční oblečení na spaní. Já jsem od ní koupila zatím jen podprsenky. Kvalita zboží se dá srovnat s kvalitou na tržnicích nebo levných obchodech, nebudu vám lhát, ale co bychom chtěly, když jedna podprsenka stojí kolem 100,- :) Také se sem tam objevují větší velikosti a podprsenky nejsou nehezké, celkem moderní a pro menší prsa naleznete opravdu nádherné kousky. I tak jsem spokojená, za tu cenu mi nevadí, že podprsenky nevydrží tolik, co značkové. I když bych se měla kát, zvlášť, když mám větší prsa, tam je prostě nutné mít podprsenku kvalitní, aby prsa podpořila, ale když já jsem ten klasický český typ "koupím si jich víc za míň peněz" :) Mě je totiž hrozně líto nosit pořád jen jednu kvalitní proto, že na jinou nemám. Ale kdoví, třeba se brzy k tomu správnému rozhodnutí rozhoupu a pořídím si i dražší a kvalitnější kousek. Ale pro všechny dámy, které touží po levné podprsence, určitě se hodí a mohu tuto prodejkyni doporučit.


siritengan_com

od tohoto prodejce jsem tedy nikdy nic nekoupila, ale absolutně dodneška nechápu proč. Prodává totiž šperky a doplňky (včetně korálků) z Asie, nádherné šmuky kovové i s přírodními kameny, také dřevěné a z přírodnin, no prostě nádhera pohledět. Hlavně má aukce otevřené od jedné koruny a je na vás a vašem štěstí, zda o věc nebude zájem a vy si odnesete nádherný šperk za pár peněz. Korálky a jednotlivé kousky přírodních kamenů má poměrně drahé, to bych si asi nekoupila, kdybych jich potřebovala víc, ale ty šperky jsou úchvatné a nejednou jsem měla jeho věci ve Sledování a už už byla rozhodnuta kupovat :)


1000-ideas

A jako poslední jsem si pro vás vybrala prodejce, který nabízí dekorativní kosmetiku (čekali jste něco jiného? :))) - přesněji NYX kosmetiku. Mělo by se jednat o originální výrobky od americké firmy NYX, prodejce nabízí mnoho druhů pigmentů (prášky používané na oči jako oční stíny, jen jsou hodně barevné a mnohem více vydrží), klasické oční stíny, korektory a jiné produkty této firmy. Ze začátku jsem moc nedůvěřovala ceně 40,- za jeden pigment, když je to poměrně drahá americká značka, ale když mi došla flaštička s pigmentem, která miniaturní, dokážu si představit, že to opravdu bude originál. I podle štítků na výrobku všechno nasvědčuje tomu, že je to opravdu NYX. Co se týče těch pigmentů - objednala jsem si dva - bílý a fialový - a jsem neskutečně spokojená, mají nádherné záživé barvy, dlouho vydrží a i když je flakonek s pigmentem malinký, vydrží vám dlouho, protože je prášku potřeba opravdu málo. Jediné, co by vás mohlo zaskočit, je ta velikost flaštičky.


A to je pro dnešek všechno, doufám, že jsem vás alespoň trochu inspirovala ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)