12. června 2011

Moješminky.cz - Barry M

Pěkný den přeji,
dnes opět článeček o jedné méně známé firmě, či chcete-li e-shopu, na který jsem narazila během svých toulek po Internetu. Tentokrát se jedná o e-shop s krásným názvem moješminky.cz zaměřený na dekorativní kosmetiku Barry M. Minulý týden jsem brouzdala po blozích a vstoupila do mého osobního ráje - blogu o lacích na nehty :) Slečna (nebo paní?) blogerka mimo jiné popisovala laky na nehty od anglické firmy Barry M a zmínila se, že jí byly laky poskytnuty právě tímto e-shopem. Tak jsem neváhala a zavítala na zmíněný e-shop. Opravdu jak sami inzerují, nabízí prozatím výrobky kvalitní kosmetické firmy Barry M, která u nás ještě není úplně tak rozšířená a já osobně si myslím, že neprávem. Sice jsem neměla možnost ji vyzkoušet na vlastní kůži, ale shlédla jsem několik recenzí a všechny byly pozitivní. Jak se znám, určitě nebude trvat dlouho, a nějakou tu věcičku od této firmy vlastnit budu také :)

V e-shopu naleznete poměrně rozsáhlou nabídku dekorativní kosmetiky Barry M, od laků na nehty, přes stíny a pigmenty na oči až po rtěnky a tužky na rty. Výběr je opravdu bohatý, ceny přiměřené. Kosmetika není dle výrobce testovaná na zvířatech, což například pro mě hodně znamená a je to další plus k dobru. Mezi sortimentem nabízeným na stránkách můžete nalést také kosmetické taštičky, pár štětců a kosmetické sady.
Bohužel se s vámi nemohu podělit o zkušenost s těmito výrobky, ale určitě není problém nalést na Internetu recenze a názory jiných blogerů, kteří tuto kosmetickou značku již zkusili. 

Na závěr bych se chtěla podělit o to, že jsem tento e-shop zkontaktovala s nabídkou spolupráce, pokud budou majitelé souhlasit, třeba se dočkáte toho, že nějaké výrobky této značky získám a udělám na ně pořádné review ;) Uvidíme, zatím se neozvali :)

 ukázka některých Barry M výrobků

Dejte vědět, zda už máte doma jejich výrobky a podělte se o váš názor, budu jen ráda!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)