20. června 2011

New in: jedno starší foto :)

Zdravím v novém týdnu, 
dneska není zrovna dvakrát krásně, mraky se honí po obloze, každou chvíli to vypadá, že bude pršet, tak já se pokusím zlepšit náladu a ukázat vám zase nějaké ty novinky, co jsem si koupila. Tentokrát (jak nadpis napovídá) se jedná o jedno starší foto (je asi měsíc staré) věcí, které jsem si dovezla z Brna, přesněji z Levných knih a Tesca (byli jsme nakupovat ve Futuru :)).


1. Schwarzkopf Perfect Mousse pěnová barva na vlasy
- mamka mi poradila, že se tyto pěnové barvy bezproblémově nanášejí, pěkně kryjí a navíc byla ve slevě, tak proč to nezkusit že :) Stála mě 99 korun, normální cena je 139,- Dlouho jsem přemýšlela jaký odstín, protože jsem se rozhodla zkoncovat s tou tvrdou černou a přejít na jemnější tmavě hnědou, moc ráda bych si přála barvu tmavé čokolády, prostě pěkný sytý odstín a ne jen tvrdou černou. Problém ale nastal ve chvíli, kdy jsem seděla v kadeřnictví, na vlasech tolik odbarvovače, že by z něj kadeřnice udělala 5 melírů (sama mi to říkala) a ta barva ne a ne pryč. Takže jsem vyplázla 800,- za odbarvení, které nebylo poznat, dostala radu o barvení vlasů ("hlavně si zbytek tý barvy neplácej na konečky, tam to drží nejvíc a nedá se to pak sundat" :)) a s touto zkušeností jsem se rozhodla dávat si sakra pozor na odstín, který si kupuji. V Tescu jsem vybírala co nejsvětlejší odstín, protože jak mám vlasy silné, barvu mám vždycky mnohem tmavší. Strach byl silný a tak jsem nakonec dopadla tak, že jsem si vlasy dobarvila a mám ty odrosty ještě o něco světlejší, než moje vlastní vlasy :D Ale nevadí, koupím si tmavší odstín a opravím to - navíc, podle fashion blogerek je teď styl "ombré hair" nebo-li "vlasy-jako-půl-roku-odrostlé" jsou děsně in :)))
Nicméně, co se barvy týče, byla jsem strašně spokojená, absolutně bez jakýchkoliv problémů se pěna nanáší, opravdu jako šampon, je jí poměrně dost (vzhledem k mé hustotě vlasů) a barví jedna báseň. Rozhodně můžu doporučit. 
Nedávno přišla i jiná značka vlasové kosmetiky na tuto "obrovskou" novinku - myslím, že je to L´Oreal, také prodávají pěnové barvy na vlasy, ale ty jsem nezkoušela, řekla bych ale (vzhledem k ceně), že to bude to samé, jen v jiné krabičce :)

moje hodnocení: 10/10


2. Veet voskové pásky na obličej s brusinkou
- přiznám se rovnou, tady jsem se musela hodně přemlouvat, abych si pásky koupila. Za prvé nejsem zvyklá si ubližovat během depilace voskem, za druhé mi přišly pásky sakra drahé (asi 200,- za 20 pásků). Žel Bohu, nechci chodit s knírkem (zas tak strašné to nebylo, ale chloupky tam byly) po světě a tak jsem se vyhecovala a koupila je. Hned druhý den večer jsem je zkusila. Navnadilo mě jedno video na Youtube, kde vizážistka ukazovala, jak na to. Video přikládám, kdybyste se chtěly také někdy dranžírovat doma. Pásky krásně voní, měly by obsahovat bambucké máslo a něco z brusinek. Balení obsahuje 20 pásků (vždycky jsou dva přilepené k sobě, takže za jednou použijete 2 pásky) a 4 uklidňující a čistící vlhčené kapesníčky s olejem. Nejdřív si nahřejete pásky mezi rukama, oddělíte od sebe a přitisknete na místo. Vyhladíte, chytnete konec a proti růstu chloupků rychle trhnete - čím rychlejc, tím míň to bolí a vosk víc působí - mám to ozkoušené. Po tom masakru si vybalíte kapesníček, očistíte místo od zbytků vosku a pomažete rozdrážděnou pokožku. Můžete si to namazat ještě nějakým uklidňujícím krémem. Zarudnutí a pálení by mělo přestat brzy.

moje hodnocení: 9/10 (cena by mohla být přívětivější)


3. čelenky do vlasů a síťka na drdol
- tyto tři výrobky byly rozhodně nejlevnější, za obě čelenky jsem dala 19,- a za ten drdol taky 19,- :) Prodávají je v Levných knihách spolu s dalšími šmuky a bižuterií. Čelenky vlastně nejsou nic jiného než barevné silné gumy do vlasů a na nich je připnutá mašlička ze saténové stužky. Dá se to jednoduše a rychle udělat i podomácku (plánuji na to udělat fotopostup), ale asi byste se na 19,- za dvě ani nedostali, tak jsem si je vzala. Červenou a černou, jsou skvělé, dobře drží a mašlička je fajn placatá, neodstává. Nosím je poměrně často, k sukni a pěkné halence jsou krásné :)
S drdolem se bohužel moc chlubit nemohu, zjistila jsem, že je malý na můj obr drdol, který si z těch vlasů udělám, takže bohužel doma leží prozatím k nepoužití. Pokud by měl někdo zájem, za poštovné vám ho prodám :) 

moje hodnocení: 8/10 (kazí to ten drdol, který je mi malý :))


Toť vše pro dnešek, počkejte si na další New in článek, mám pro vás laky essence (meruňkový a bílý praskací), bambucké máslo na tělo a vlhčené ubrousky na intimní hygienu :)

P.S. - Konečně mám doma ty výrobky od firmy e.l.f. cosmetics, těšte se na fotky a review všech výrobků - ozkouším na kůži! A jakmile bude čas (a já to natrénuji) vytvořím svoje první video o nanášení make-upu - od podkladového krému až po bronzer a tvářenku ;))

1 komentář :

  1. Ta barva je opravdu parádní. Jen cena by mohla být lepší, ale pořád je to lepší, než chodit do kadeřnictví.
    Mám ale problém s odstínem do červena. Buď je za plnou cenu (což se mi nechce moc dávat), nebo hledám když je sleva a jak na potvoru, tento odstín ve slevě není...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)