21. června 2011

Jak na to: tyrkysovo-černé elegantní nehty

Dobré ráno,
sice není plesová sezóna ani momentálně hezké počasí na barevné kombinace na nehty, ale já mám v zásobě jedno poměrně povedené zdobení, které přišlo jen tak. Dobrá, jen tak ne, dělala jsem si nehty ladící k šatům, které jsem si vzala do restaurace na oslavu našeho devítiměsíčního manželského svazku s mým Mužem :)) Možná se divíte, proč tak trapně po devíti měsících, ale my jsme oba zapomněli oslavit první půlrok, tak jsem to zaokrouhlili jinak ;)
Nicméně - mám tyrkysovo-černé saténové krátké koktejlky (kdybyste chtěli, mohu udělat článek o této firmě prodávající šaty - mám od nich šaty troje) a k nim se tyto nehty moc a moc hodily. Takže jdeme na to, zde je můj návod:


Co budete potřebovat:
  • dva různě barevné laky na nehty (já použila tyrkysový a černý)
  • zlatý/stříbrný ozdobný lak
  • podkladový lak a vrchní nadlak
  • malé ozdůbky na nehty (čtverečky, trojúhelníky, kolečka, osmihrany, prostě cokoliv)
  • špílek, párátko nebo tyčinku na zdobení nehtů

Jak na to:

 
Jako vždycky, nejdřív si pečlivě odlakujete nehty, umyjete ruce, upravíte tvar nehtů, odstraníte nehtovou kůžičku a aplikujete podkladový lak. Necháte uschnout a na celý nehet aplikujete jeden odstín barevného laku. Můžete použít více vrstev, záleží na vás a pigmentaci laku. Necháte kompletně zaschnout a pak opatrně vytvoříte diagonální čáru druhým lakem. Podle toho, jaký zvolíte úhel, bude vypadat i polovina nehtu v jiné barvě. Doporučuji začít někde v polovině jedné strany nehtu a táhnout k okraji druhé strany. Vždycky se to dá opravit a je lepší méně a přidávat, než to přehnat. Vybarvíte špičku nehtu druhým barevným lakem a necháte opět zaschnout. Opravdu dbejte na poctivé schnutí nehtů, jinak se vám laky do sebe zamíchají a nebude to vypadat dobře. Jakmile máte sucho, veďte ozdobným lakem čáru přesně na pomezí mezi oběma různobarevnými poli a do ozdobného laku můžete opatrně naskládat ozdobné blbůstky - já mám zlaté čtverečky/obdélníčky. Ty vkládejte do ještě mokrého laku, aby pěkně držely. Až vám to celé zaschne, přetřete nehty nadlakem, který dodá lesk a zafixuje celé veledílo, nechte opravdu poctivě uschnout a můžete vyrazit :)

Samozřejmě je to návod dosti variabilní, nejenom použitím barev, ale také nemusíte použít ozdoby vůbec, nebo jinéí, můžete třeba doprostřed pole nalepit kamínek, nebo nedělat ozdobnou hranici mezi dvěma poli a nechat je jak jsou.... opravdu možností je mnoho.

Doufám, že se vám návod líbil a třeba ho někdy využijete :) 
Chcete, abych pokračovala v Udělej-si-sám návodech takto formou fotek nebo videa?

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)