24. června 2011

Pozvánky na akce

Zdravím,
dnes bych vás chtěla pozvat na dvě velmi zajímavé (dle mě zajímavé) akce, které momentálně probíhají. První z nich se koná od čtvrtka do neděle na brněnském Výstavišti, druhá do konce září na zámku Lednice.

PROPET 2011
výstava chovatelských potřeb

Tato tradiční velká výstava probíhá v areálu brněnského výstaviště od čtvrtka 23. června do neděle 26. června. Je to největší specializovaná kontraktační a prodejní výstava v České republice. Propet samotný je vlastně výstavou a prodejním místem všech prodejců a výrobků chovatelských potřeb od potkanů přes holuby po koně, můžete si tam nakoupit spoustu věcí pro své miláčky, my osobně s mým Mužem půjdeme spíše na doprovodné akce, a to na Intercanis a Interfelis, což jsou mezinárodní výstavy psů a koček, které probíhají v rámci Propetu. Během Intercanis ještě probíhá Intercanis Agility, což je vlastně soutěž ve skákání přes překážky (něco jako u koní) pro psy. Určitě jste někdy o agility slyšeli, pokud ne, tak stačí zadat do Google.cz a hned zjistíte, o čem je řeč :)
Zvířata, zvlášť kočky, s manželem milujeme a tak si nenecháme ujít výstavu Interfelis, na kterou se těším jako malá :) Takové množství koček jsem ještě neviděla, podle pořadatelů by měla být letos zastoupena drtivá většina všech zaregistrovaných plemen - od britských modrých, po sfinx - už se těším a vy se těšte taky - budou fotky ;)

ZDE ve formátu .pdf si můžete prohlédnout rozmístění všech výstav v rámci Propet

Tak co, potkáme se tam v sobotu? :)


Tajemná Indonésie
putovní výstava od cestovatelů J. Hanzelka - M. Zikmund, M. Stingl, R. Švaříček

Tato výstava už funguje hrozně dlouho, putuje od podzimu roku 2002. Já jsem na ni narazila tento týden na plakátu v tramvaji, kdy jsem tak bezcílně bloumala očima po reklamních letácích umístěných v šalině a narazila jsem na fotku tohoto pána se žlutým obličejem a hned mě výstava zaujala.
Výstava je neobvyklá a jedinečná z toho důvodu, že se poprvé sešli naši nejvýznamnější cestovatelé a dali dohromady své zážitky a poznatky z cesty na Novou Guineu. Je to největší výstava svého druhu a má obrovský ohlas, jinak by nemohla fungovat po všech velkých městech ČR už od roku 2002. Momentálně je výstava umístěna v areálu zámku v Lednici a to až do konce září tohoto roku. Vstupné je 80 korun na dospělého, určitě věřím, že to za ten zážitek stojí, my se tam s Mužem rozhodně vydáme.
Pravda, Indonésie mě nikdy zrovna dvakrát nebrala, ale když jsem viděla fotky z expozice a popisy exponátů, začalo mě to zajímat. Pak už jen stačil souhlas Muže a během prázdnin tam vyrazíme kulturně se vzdělat :)
Pokud to půjde, pokusím se fotit, takže bych vám poté zprostředkovala zážitky na blogu ;)

A co vy, chystáte se během léta na nějakou akci - výstavu, veletrh, festival?

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)