1. července 2011

Buy or not buy reviews: E.l.f. cosmetics

Krásný pátek!
Tak jsem se konečně dokopala k tomu, abych vám ukázala mé nové výrobky od e.l.f. cosmetics a napsala ke každému z nich svůj názor ;) Třeba vám můj názor pomůže při výběru kosmetiky, pokud si budete chtít z e.l.f. cosmetics něco koupit, je to za hubičku!


1. Cream Eyeliner - černé gelové linky

Začnu těmito linkami, protože je považuji za top v mé objednávce :) Hrozně se mi líbí tlusté i tenké precizně vytvořené černé linky a jelikož jsem zkoukla pár videí na netu a sleduji pár blogů o kosmetice ze zahraničí, nechala jsem se zlákat doporučeními a šla po gelových linkách. V e.l.f. cosmetics je měli za 3.90 liber a tak jsem neváhala a koupila. A rozhodně jsem neudělala chybu, jsou jedním slovem skvělé! Nepoužila jsem přiložený štěteček, ale štětec můj, který je ale stejný, takže je to jedno. Stačilo strašně malé množství, prakticky jsem jenom poťupala po povrchnu linek a vytvořila nádhernou a precizní tenkou linku prakticky jedním tahem. Fakt jsem z toho byla úplně na větvi, čekala jsem, že se s tím budu muset naučit dělat, ale ty linky se snad malují samy :) Co se týče trvanlivosti - měla jsem je na sobě jen večer když jsem fotila tyhle fotky, takže nevím, zda se rozmazávají nebo ne, ale šly hůře odlíčit, takže bych řekla, že vydrží. Podám další zprávu, až si je vezmu někdy na celý den :)
Jen jedno negativum bych zmínila - přiložený štěteček, tedy alespoň v mém balení, byl rozbitý, resp. rozlepený. Jako každý štětec i tento se zkládá s násadky a držadla a můj štěteček nedržel pohromadě. Ale stačila kapka vteřinového lepidla a je jako nový :)

hodnocení: 10/10



2. Healthy Glow Bronzing Powder - odstín 2402 (Warm Tan)

Jak jsem začala postupně zabřehávat víc a víc do dekorativní kosmetiky a líčení, zjišťovala jsem, že mi chybí pár poměrně základních věciček - mezi nimi i bronzer, kterým se dá krásně vymodelovat obličej a opticky zúžit. Tento od e.l.f. cosmetics stojí 1.50 liber a tak není důvod, proč si ho nekoupit :) Vybrala jsem si druhý odstín, ten první mi přišel moc červený, a myslím si, že jsem neudělala chybu. Ještě nejsem úplně zběhlá v nanášení, zjistila jsem, že mám akutní nedostatek štětců a tak ho nanáším štětcem na pudr - taky to jde a vypadá to dobře, ale časem si plánuji koupit štětec opravdu na bronzer a tvářenku. Nicméně - bronzer je světlejší než na fotce, na tváři je poměrně výrazný, takže se musím naučit ho opravdu precizně nanášet. Ale dělá divy, opravdu funguje a při pohledu do zrcadla jsem měla pocit, že mám moje "syslí tváře" užší :)) Není to asi žádný zázrak, ale já na něm nenašla žádnou chybu a tak můžu s klidem říct, že mi vyhovuje a tak ho můžu dobře ohodnotit. Bohužel fotku na tváři sice mám, ale bronzer tam není vůbec vidět, budu se pokoušet ho vyfotit, zatím se nedaří :)

hodnocení: 10/10

3. Tone Correcting Concealer
 
Korektor byla druhá důležitá položka v mé objednávce, jelikož jsem si uvědomila, že žádný pořádný vlastně nemám. Tento stál 1.50 liber a má dle mého názoru perfektní nanášecí aplikátor - je to houbička používaná hodně na lesky na rty - korektor tak můžete aplikovat přesně na místo a zapracovat do pleti prsty. Co se jeho krytí týče, je to takový průměr, nenadchne ani neurazí, žádné zázraky od něj nečekejte, ačkoliv bych řekla, že je lepší, než ten, co mám od Oriflame v tubě. 

hodnocení: 6/10
jak jsem psala výše - nenadchne ani neurazí, takový průměr a podle toho je i moje výsledná známka





4. Lipstick
- odstín 7706 (Posh)

 
Klasická rudá rtěnka by neměla chybět v žádné kosmetické taštičce, tak jsem se rozhodla si také jednu pořídit. U mě je se rtěnkami docela potíž, mám od přírody tmavší rty a tak se mi lehce stane, že vypadám jak zmalovaná xxx. O rtěnkách z e.l.f. cosmetics jsem četla jednu recenzi, kde si recezentka stěžovala, že odstín uvedený a vyobrazený na Internetu absolutně neodpovídá skutečnosti, tak jsem do toho šla s vědomím, že možná bude úplně jiná. Ale světe div se, je to přesně ten odstín, který na svých rtech snesu, vypadají luxusně a musím napsat, že rtěnka vydrží pěkná téměř po celý den a to v práci pořád upíjím z hrnečku vodu. Jediné, co už nedala, byl oběd a následné otírání pusy, ale to asi každá rtěnka :) Dokonce mi ani rty nevysušovala, toho jsem se trochu obávala, protože mám jednu rtěnku a tu když si nanesu a nepodpořím ji leskem, mám za chvíli pocit suchých rtů, což u této rtěnky není. Odstín je opravdu tmavě červený s lehounkým nádechem do purpurova, není to tedy klasická červená, ale za to jsem ráda, protože mi ty červené právě nesluší. Mám i fotku přímo na mých rtech, nepoužila jsem žádnou podkladovou bázi ani lesk, prostě jen rtěnka a moje malinké chloupky kolem pusy :D

hodnocení: 10/10

5. Mineral Eyeshadow Primer
 
Po zakoupení očních pigmentů NYX jsem přišla na existenci tzv. bází pod oční stíny, přípravek, který pomáhá udržovat stíny na svém místě, dodává jim větší barevnost a trvanlivost. Pigmenty navíc drží a nesypou se vám po tváři a pak nevypadáte jako třpytkatá víla:) 
Tato báze je hodně moc podobná korektoru, o které píši výše, lahvička je jen o něco delší a užší, aplikátor je stejný. Barva by se dala popsat jako přírodní, ono se to nedá prakticky vyfotit, protože se okamžitě vpije do kůže a není sama o sobě vidět. Nevím, jak fungují drahé báze pod oční stíny, nicméně jsem s touto bází spokojená a svoji službu vykoná, takže nevidím důvod, proč si ji nekoupit :)

hodnocení: 10/10

6. Foundation brush
- štětec na tekutý make-up

A jako poslední jsem si nechala jediný štětec, který jsem si zatím od e.l.f. cosmetics koupila, a to štětec na tekutý make-up, nebo chcete-li na podkladový tuhý make-up. Donedávna jsem na nanášení tekutého make-upu používala prsty a věřte mi, kromě upatlaných prstů a nepravidelně naneseného make-upu tento způsob mě nic jiného nepřinesl. Rozhodovala jsem se mezi houbičkou a štětcem, štětec nakonec vyhrál. Tento štětec je ze základní řady e.l.f., předpokládám, že ty z minerální a studiové řady budou lepší. Tím ale nechci říct, že je tento nekvalitní, já jsem s ním spokojená, make-up roztírá krásně a roznoměrně, vypadá to úplně jinak, než po plácání prstama :) Takže tento štětec určitě doporučuji.

hodnocení: 10/10

Tak to byly všechny výrobky, které obsahovala moje objednávka od firmy e.l.f. cosmetics. Abych zhodnotila celkový dojem z této dekorativní kosmetiky - jedná se o kosmetiku srovnatelnou s Avonem, Oriflame a jiné značky prodávané např. v drogeriích, takže nečekejte žádné extra výsledky jako po použití opravdu kvalitní kosmetiky např. MAC, ale svoji práci výrobky udělají, příjemně voní a vzhledem k té nízké ceně se nesmíte divit, že nedokáží zázraky.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)