4. července 2011

Letní mléčné koktejly

Krásné, i když co se počasí týče tak nehezké pondělí :)

Jak jsem se možná zmínila, tento týden mám celý dovolenou, tak chci využít toho, že jsem taky za světla doma a konečně snad udělám to slibované video o nanášení make-upu :) Taky mám v zásobě pár dalších nápadů na videa nebo foto-návody, tak se máte na co těšit - týden je dlouhý a já se budu určitě doma nudit :) 

Dnes ale si odpočineme od kosmetiky a zase se s vámi podělím o nějaký ten recept. No i když - recept jako takový to možná není, nevím, zda se návody na nápoje dají nazvat recepty, ale to je jedno, hlavní je, že přicházím se skvělým mléčným koktejlem s ovocem, který je skvělý, sladký, osvěžující a variabilní - já přináším zfotodokumentovaný návod na rybízový koktej, ale dle vlastní zkušenosti to jde udělat z jakéhokoliv ovoce a je to báječné! Chce to jen fantazii a prostředky :)


Co budete potřebovat:
  • mléko
  • cukr krystal
  • ovoce dle chuti (já mám na fotkách rybíz)
  • ponorný mixér a nádobu
  • vysokou skleničku

Jak na to:

 
 Suroviny jsem nijak nevážila, jde o to namíchat si to dle své chuti :) Nejdříve vezmete ovoce, které chcete použít do koktejlu, omyjete je a případně nakrájíte, nebo v mém případě zbavíte rybíz stopek. Nasypete ovoce do nádobky a pomocí ponorného mixéru je umixujete na kaši. Přidáte cukr dle chuti a druhu ovoce - na rybíz bylo potřeba poměrně dost, třeba na banán nebudete potřebovat žádný nebo strašně málo. Znovu rozmícháte ponorným mixérem a pak jen zalijete mlékem a rozmixujete dohromady až se vám nahoře udělá lehká pěna - máte hotovo, můžete podávat ve vysokých sklenicích :)
Tip - na fotkách je okraj skleničky ozdoben cukrem jak to občas používají skuteční barmani na mnohem složitějších koktejlech - dosáhnete toho velice jednoduše, prostě jen namočte okraj skleničky do vody nebo citronové šťávy a nachystejte si trochu cukru na talířek. Ještě mokrou skleničku poté dnem vzhůru namočte opatrně do cukru, nechce trochu uschnout a voalá, máte hotovo - stačí nalít dovnitř koktejl, ozdobit třeba slunečníčkem a brčkem a pak si představovat sami sebe na pláži v Honululu :o)



Dobrou chuť a doufejme v lepší počasí :)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)