21. července 2011

My wishlist

Krásný čtvrtek přeji!
Každý z nás během svého života po něčem touží, ať už jsou to opravdu důležité a zásadní věci, nebo takové ty materiální hloupůstky, které nejsou sice veledůležité, ale zpestří a zlepší nám život :) Tento týden jsem se zamýšlela nad tím, co bych sama zařadila do svého seznamu přání, nebo chcete-li anglicky "wishlist" a zde je výsledek :) Nakonec jsem vytvořila seznamy přání 4 - první, tedy dnešní, je o kosmetice, druhý a třetí o oblečení, kabelkách a botech a poslední, čtvrtý jen o doplňcích. Rozdělila jsem to nejen z důvodu přehlednosti, ale protože toho bylo trochu více a chtěla jsem tomu dát taky trochu smysl :) 
Možná si řeknete, že wishlist je blbost k ničemu, upřímně ten názor jsem měla ještě donedávna taky, protože když vidíte ty materialistické wishlisty módních blogerín, které óchají nad ošklivými botami nebo pro mě nenositelnou sukní, navíc to okoření přívrženci infantilními komentáři se šišláním a virtuálním "onanováním" ;), nemůžete mít k tomu snad jiný postoj, ale když se přes to přenesete, zapomenete na tyto infantilnosti, vyjde vám z toho vlastně seznam věcí, které si člověk přeje a pokud mu cokoliv z toho seznamu věnujete na Vánoce/narozeniny/svátek atd., určitě mu/jí uděláte radost. 
Takže vzhůru na to, zde je první část mého seznamu přání:


Takže co tu máme:

*1) Minerální podkladový krém Giordani Gold (Oriflame)
- kvalitní podkladový krém je pro dokonalý make-up základem, dlouho hledám nějaký dobrý, zatím jsem to moc neřešila, protože jsem byla spokojená s mým starým obyčejným. Ale už mi přestal stačit, navíc je hrozně světlý a já po nanesení vypadám jak členka skupiny KISS :)) Tento podkladový krém, pokud všechno výjde, se stane součástí mé kosmetické rodinky příští měsíc, jakmile si ho koupím :))

EDIT 27/07 - Tak je zlatíčko doma a jsem z něj nadšená - příjemná báze, barva přesně mé pleti, bezproblémové nanášení, prostě paráda - nebojte, určitě bude i speciální review ;) 
*2) Toaletní voda Muse (Oriflame)
- nádherná lahvička k zulíbání a vůně uvnitř taktéž. Je to novinka od Oriflame, sice to není parfém, jen toaletní voda, ale vůně je krásná květinová, není přeslazená. Voněla přesně tak, jak jsem si to představovala, když jsem uviděla tu lahvičku :)

*3) Parfémovaná voda GEM Amethyst Fatale (Oriflame)
- úchvatný parfém, po kterém toužím už snad rok, je to těžší silná vůně, lehce kořeněná, ale smyslná, je fialová (bonus pro mě jako milovníka fialové :)) a kdyby nestála skoro 800,- už je doma :)

*4) Sada 32 kosmetických štětců v koženkovém pouzdře (Ebay)
- víte co se říká o kosmetických štětcích? Že jich nikdy není dost. A je to fakt, ačkoliv mám sadu asi 20 štětců z Ebaye, zjistila jsem, že to není dost. Hlavně štětců na oční líčení. Takže jsem zapátrala po Ebayi (na Aukru to nemá cenu, hrůza ta nabídka) a našla tyto. Přesněji hledala jsem paletu korektorů a prodejce prodává i štětce, ale to je jedno, prostě už se pracuje na objednávce a tak za měsíc doufám budu mít kluky doma :))

*5) Paleta 15 korektorů (Ebay)
- o této paletce jsem se už někde zmiňovala, myslím, že ve videu o make-upu. Paletka je to hodně moc levná (až mám trochu strach o krycí schopnost :)), obsahuje všechny důležité odstíny a já se moc těším, až mi spolu se štětci dojde :) Na Ebayi je jich kvantum, pokud byste si netroufli na Ebay, na Aukru prodejce nabízí tu samou paletku (evidetně ji jen objedná přes Ebay a zašle pak vám) i s poštovným za 180,- Pokud tedy chcete paletku a nechcete/nemůžete objednat přes Ebay, sice si trochu připlatíte (tady ta na Ebayi včetně poštovného stojí v přepočtu cca 100,-), ale nemusíte se starat o komunikaci z Číny - odkaz na aukci zde

*6) Stippling brush - kosmetický štětec (Real Techniques)
- pro tento štětec jsem se rozhodla poté, co jsem shlédla několik videí mé oblíbené youtube star, kterou vám brzy představím. Je to slečna, která je poměrně vyhledávanou vizážistkou, spolupracuje s významnými firmami a na Youtube je poměrně dost známá. Prostě používá na podkladový krém tento štětec, ačkoliv na to není určený, a vypadá skvěle - sama ho doporučila v jednom z jejích videí. Bohužel netuším, zda se u nás dají koupit štětce firmy Real Techniques.

*7) Krémový korektor (M.A.C.)
- Kosmetická firma M.A.C. je prostě kvalita, tento korektor jsem objevila opět díky mé oblíbené Youtube star, sama ho používá na kruhy pod očima a evidetně funguje. Sama mám kruhy pod očima a ztraceně, nic mi na to nepomáhá, věřím a doufám v tento zázrak :) Kosmetika M.A.C. se dá koupit i u nás, ale řekla bych, že přímo na jejich stránkách je to levnější :) (cena 16.50 dolarů)

Tak to jsou mé momentálně vysněné výrobky z oblasti kosmetiky, doufám, že tento seznam uvidí třeba někdo z mého okolí a využije ho k tomu, aby mi udělal/a radost :)))

Co vy, máte taky nějaký seznam přání?

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)