25. srpna 2011

Buy or not buy reviews: Ziaja kakaové máslo - krém na ruce

Pěkný den přeji!
Jak jsem slíbila, tak i plním, dneční čtvrteční review nebude o Oriflame :) Dnes vás seznámím s mým krémem na ruce, který používám výhradně v práci - máme klimatizaci a tak nikdy neuškodí rukám dodat trochu hydratace.

Tento krém na ruce není nijak drahý (cca 40,-), je to takový ten klasický krém na ruce, který si koupíte zrovna, když ho potřebujete. O firmě ziaja jsem nikdy moc nečetla, trochu mě překvapilo, že mají své vlastní stránky, protože jsem krém koupila v Rossmann drogerii a tak jsem předpokládala, že je to jejich partnerská značka. Ale není tomu tak, zde jsou oficiální stránky výrobce, kde najdete všechny jejich výrobky.

Co píše výrobce (ziaja):
Obsahuje kakaové máslo a olej Canola.
Důkladně regeneruje lipo-strukturu svrchní pokožky.
Výrazně zjemňuje a vyhlazuje pokožku dlaní.
Zpevňuje a chrání nehty před třepením a lámáním.

Můj názor:
Tento krém na ruce by vás asi jen tak v regálu v drogerii nezaujal, má tmavě hnědou barvu s tyrkysovým písmem, nikde žádná velká grafická reklama a vcelku jednoduchý design obalu. Jak jsem psala výše, koupila jsem ho na ruce do práce, kde moje pokožka dostává docela zabrat. 

Obal je poměrně úzký a tak dobře skladný, nebála bych se ho nosit i v kabelce, moc místa nezabere. Co oceňuji je už od výrobce točená tuba s otevíráním dole, takže opět odpadá vyklepávání zbytku krému a nešikovné stavění tuby vzhůru nohama, na což není obvykle sestrojena a tak se vám pořád klátí :)

Krém neuvěřitelně voní - je to opravdu silná kakaová vůně, která může být pro někoho překážkou. Ale také si neodpustím dodat, že když se trochu nad vůní pozastavíte, cítíte trochu pach chemie, díky které je vůně vytvořena. To je u mě trochu palec dolů. Ale nedalo mi to a pročetla jsem si stránky výrobce - prý používají přírodní zdroje a hlavně netestují na zvířatech (to mě trochu uklidnilo, upřímně jsem jim trochu nevěřila :)). Takže - pokud máte rádi silnější kakaovou vůni, krém je pro vás, pokud dáváte přednost spíše tlumených vůním, rozhodně si ho nekupujte, ta vůně by vás ubila :)

Co se působení krému týče, jsem spokojena. Hydratace sice nevydrží hodiny, ale opravdu je cítit, že pokožka dostala "napít" a ruce jsou jemné. Co se kůže kolem nehtů a nehtů samotných týče, tam jsem žádné velké zázraky nezpozorovala, ale možná záleží na častosti použití - já si ruce namažu tak 3x za den.

Moje hodnocení: 6/10

+ nízká cena (+- 40,- za 80 ml)
+ úzký skladný obal
+ vůně kakaa (pro někoho i mínus)

- krátkodobá hydratace
- lehká příměs chemie v pozadí vůně

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)