24. srpna 2011

Buy or not to buy reviews: Essence nail products

Krásnou středu přeji!
Dnes opět přicházím s review na essence výrobky, jelikož si od firmy essence kupuji zásadně jen výrobky na nehty (nemám sice špatnou zkušenost, ale nemám potřebu kupovat výrobky jiné), dnes recenze laku na nehty, efektního top coatu (vrchního laku) a kapek na urychlování schnutí laku.

1) Lak na nehty Colour & Go, odstín 51 -  Mellow Yellow

Odstín je to příjemný, s maličkými zlatými třpytkami, které nejsou na nehtech přímo vidět, ale tvoří krásné odlesky na slunci. Barva je poměrně nevýrazná, takže vhodná pro všechny, kteří chtějí nevtíravý odstín nehtů, který se hodí k čemukoliv. Hustota laku je stejná jako u všech mini laků od essence, tedy lehce hustší, ale práce s ním je bezproblémová. Kryje středně - takže pro úplně zakrytí vašeho nehtu tak tři tenké vrstvy, já měla dvě silnější a také to stačilo. Schne poměrně rychle a nezanechává na nehtech proužky po lakování, pěkně se rozteče a schne do lesku.Na nehtech je to opravdu příjemná barvička vhodná pro každého, není vůbec agresivní nebo moc výrazná. Výborně si rozuměl s následujícím výrobkem, top coatem se zlatými třpytkami.

Moje hodnocení: 10/10

+ příjemná nevtíravá barva
+ bezproblémové nanášení i schnutí


2) Essence nail art Special effect top coat - zlatý

V dřívějších recenzích jsem zmiňovala jeho brášku stříbrného, nyní už mám oba dva a jsem spokojená. Top coat má vysoký lesk, obsahuje spousty zlatých třpytek, které dodají každému laku trochu jiný nádech a odstín, zkoušela jsem ho s lakem Gold rush a perfektně se doplňovaly. je tekutější než klasický lak od essence, ale bezproblémově se nanáší a bleskurychle schne, vydrží velmi dlouho a dělá opravdu skvělé efekty - zvlášť na slunci. Rozhodla jsem se při psaní článku dofotit různé odstíny s tímto nadlakem, abyste si dokázali vizualizovat, co vlastně lak dokáže. Takže brzy dodám malou paletku.

Moje hodnocení: 10/10

+ vysoký lesk a efekt
+ bezproblémová aplikace


3) Essence nail art Express dry drops

Tyto kapky by měly pomoci urychlit schnutí laku na nehtech do 60 sekund. Vlastním nějakou dobu sprej na schnutí laku od firmy s-he a s ním jsem celkem spokojená, kapky jsem chtěla zkusit také z toho důvodu, že mi za a. sprej dochází a za b. jsem chtěla posoudit tyto dva výrobky, který je lepší. A volím tyto kapky. Jde o to, že jsou oba výrobky jsou prakticky stejné, jde jen o to, že mě osobně více vyhovuje balení kapek s praktickou pipetkou - stejnou jako třeba u kapek do nosu - natáhnete produkt a pěkně kapičku po kapičce můžete dávkovat na každý nehet. Sprej má nevýhodu v tom, že když stříknete na ruku, máte produkt nejenom na nehtech, ale také na celé ruce. Jelikož je produkt na olejové bázi, dá se sice vmasírovat do kůže kolem nehtů a tím ji vyživit, ale dávám přednost přesnější aplikaci pomocí kapek. 


 Moje hodnocení: 10/10

+ balení a nanášení pomocí pipetky
+ opravdu urychluje schnutí laku
+ nijak nezapáchá, je neutrální

Takže to je pro dnešek všechno, mohu vás ale navnadit na velké množství nachystaných výrobků, které čekají na recenzi či vyzkoušení - značky Rior, Avon, Oriflame, Adidas, NYC, Nivea... těšte se, popřípadě napište, co byste rádi, abych ozkoušela a podělila se o svůj názor.

2 komentáře :

  1. Ahoj Baru, velice zajímavé laky, nenápadné odstíny mám ráda. Strašně bych si chtěla lakovat nehty častěji, ale vždycky se mi odlakovačem hrozně vysuší a začnou třepit. Nemáš nějaký tip na odlakovač, který by co nejmíň ničil nehty?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, odlakovač každý je na nehty pes, jediné, co bych mohla doporučit je odlakovač bez acetonu a s vitamínem A, ten pomáhá udržet nehty zdravé. Ale sama se přiznám, že používám úplně obyčejný a stejně jako ty, i já občas mám nehty po odlakování suché. Pak už jenom použít po odlakování speciální vitamínové laky nebo oleje pro dodání síly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)