20. září 2011

Buy or not buy reviews: Avon products

Krásné propršené úterý!
Dnes se chci omluvit, že pro vás nemám připravené líčení jako každé úterý, ale neměla jsem čas a když už byl čas i chuť, bylo špatné počasí a tma na focení a to jsem radši oželela než abych ty fotky byly k ničemu. Snad se nebudete zlobit :o) 
Jako náhradu mám pro vás tento týden zájezd review nebo-li recenzí na různé výrobky. Všechny jsem si zakoupila před určitou dobou, takže je mám i ozkoušené.

Dnes se zaměříme na dva výrobky od firmy Avon. Nevlastním moc kosmetiky od této firmy, ale nezavrhnuji ji ani jí nejsem nijak zblázněná, jde spíše o to, že jsem si prostě objednala pár věcí z akce, když mi nabídla kolegyně z práce :) Avon se často označuje jako hlavní konkurent Oriflame, obě firmy fungují na systému katalogového objednávání přes členky firem, u Avonu tzv. Avon Lady a u Oriflame tzv. kosmetické poradce. Osobně jsem u firmy Oriflame a když se odprostím od pár rozdílů mezi firmami v rámci styku a podpory prodejců, jsou obě tyto firmy prakticky totožné. Obě mají kvalitní řady kosmetiky a obě nabízí i levnou a nikterak zázračnou kosmetiku na úrovni drogerií.



1. Avon Foot Works - Deep Moisturizing Cream (Hluboce hydratační krém na nohy)
Péči o nohy, přiznám se, docela flákám, ale v létě se snažím, aby moje nohy v otevřených botách nezpůsobovaly záchvaty paniky a šoku všem náhodným přihlížejícím, takže používám takové základní věci jako je pemza a hydratační krémy. Tento od Avonu (byl zrovna v akci za nějakých 59,- myslím) slibuje hydrataci do hloubky. 
Po namočení nohou v teplé lázni, odrhnutí pemzou a oschnutí jsem na nohy použila tento krém, dala jsem silnější vrstvu a nasadila bavlněné ponožky a nechala působit krém přes noc. Účinnost je průměrná, pokožka je hebká a vláčná, ale zda krém působil do hloubky, to bych si tak 100% jistá nebyla. Ale je to příjemné zakončení domácí pedikúry.
Co mi ale dost vadilo, byla vůně krému, resp. odér. Nejsem si jistá, co přesně mi tam tak vadí, ale cítím z krému poměrně dost chemie a vůni podobné mátě, ačkoliv to bohužel máta není. Měla jsem podobný krém na nohy od Oriflame a tam si s tou vůní přece jenom pohráli víc.

Moje hodnocení: 5/10

+ hydratuje a zvláčňuje pokožku
+ výhodná cena v poměru množství/cena
- nepříjemná vůně
- hydratace není taková, jakou výrobce slibuje


2) Avon nailwear pro - odstín Midnight Plum

Tento odstín laku jsem si zakoupila poté, co jsem ZDE na blogu čistě o lacích našla recenzi, která byla velmi pozitivní, co se kvality laku týče. Přiznám se, že mi nikdy laky od Avonu nepřišly moc kvalitní, stejně tak i od Oriflame - mají poměrně dost velký štěteček a špatně se s nimi pracovalo. Ale tento lak mě příjemně překvapil, je sice řidší, než jsem zvyklá, ale nanáší se bezproblémově a ve dvou vrstvách krásně kryje. Barva je úžasně tmavě švestková, ostatně i název odstínuv překladu znamená Půlnoční švestka. 

Na nehtech vydrží s nadlakem minimálně 4 dny bez oloupání nebo odření, což je také pěkné ;)

Moje hodnocení: 10/10

+ sytá tmavá barva
+ bezproblémové nanášení
+ výdrž laku na nehtech

Doma mám ještě od Avonu jednu vůni a jahodovo-jogurtovou pleťovou masku, o nich někdy příště :o)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)