30. září 2011

Přirozené denní líčení

Krásný slunečný pátek!
Dnes jsem pro vás připravila článek, kterými se to momentálně na blozích o kosmetice (a nejen tam) jen hemží a já jsem za to ráda. Jedná se o články na téma přirozené líčení. A proč jsem tam ráda? Ačkoliv mě hrozně baví hrát si s líčením a vymýšlet různé barevné variace, ráda se dívám na ulici na hezky a vkusně nalíčené slečny a paní. Holka se silnou černou linkou kolem oka není nic pro mě, podle mého názoru se holky ve věku 15 - 19 líčí takto jen proto, že se nalíčit doopravdy neumí - povězte, orámovat si oko dokáže po pár pokusech každý ;) A je to škoda, přitom každá vypadá s přirozeným a nanásilným líčením mnohem lépe a věřte nebo ne, chlapům / klukům se stejnak vždycky bude líbit více holka /žena nalíčená jemně víc, než zmalovaná slečna/paní ;) (vím o čem mluvím, jednoho mám doma :)))

Předem chci napsat, že tuším, co mi možná někdo odepíše, cítím to totiž stejně - takovéto ultrapřirozené líčení si může dovolit jen žena s perfektní pletí. Kdokoliv si to teď pomyslí, má pravdu. Základem je opravdu bezchybná pleť dosažená správnou péčí (ne tunami make-upu na zamaskování). Pokud ale nemáte vyloženě zdravotní problém, jakým i obyčejné uhry mohou být, nemělo by být tak těžké upravit se tak, aby i vám přirozené líčení slušelo. Chce to holt jen o trochu víc času než to zabere těm šťastnějším, které mají pleť v pohodě.

Líčení je snadné, ačkoliv pár zádrhelů by se našlo. Zde podrobný seznam, jak jsem vzhledu dosáhla já:

1) pleť zbavíme nečistot pleťovou vodou a naneseme denní krém či bázi pod make-up, já používám toto sérum a je vynikající!

2) kruhy pod očima, barevné nerovnosti a popř. pupínky zamaskujeme tenkou vrstvou korektoru, který pečlivě rozetřeme do ztracena (abyste pak nebyly flekaté, jako dalmatin ;) Na uhry doporučuji např. tuto hojící tyčinku, která rovnou i kryje.

3) na obličej aplikujte podkladový krém, který koresponduje s vaší přírodní barvou pleti a obsahuje UV filtr, který ochrání vaši pleť před sluníčkem. Nanášet můžete dle libosti - prsty (dbejte na přísnou hygienu), houbičkami či štětci. nezapomeňte nanést podkladový krém i na oblast krku, aby váš make-up nevypadal jako maska, která končí těsně podél spodní čelisti. Já použila tento minerální podkladový krém z řady Giordani Gold od Oriflame, odstín Porcelain.
P.S. - nedivte se, že to na fotkách vypadá, že žádný podkladový krém nemám, používám ho jen na zjemnění a vyrovnání barvy v obličeji, moje pihy mi nevadí, tak je nezkrývám ;)

tip: make-up vydrží nejdéle pokud ho nanášíte štětcem

4) pro zafixování podkladového krému a prodloužení jeho životnosti na pleti doporučuji celý obličej zlehka přepudrovat. Nepřehánějte to ale, pokud nanesete pudru moc, je to poznat - vždy před nanesením zlehka oklepte přebytelné množství produktu. Já použila tento.

Bonus: můžete či nemusíte použít bronzer a tvářenku. Bronzer se nanáší pod lícní kosti (když vcucnete tváře, krásně uvidíte místo) a můžete i na spánky, tvářenka pak na jablíčka tváří, která se vám vytvoří při úsměvu. Ale není to nutné, já sama mám jen téměř neviditelnou vrstvičku bronzeru na zeštíhlení obličeje

5) můžete natočit řasy kleštičkami, já kleštičky nemám, takže jsem nechala řasy přírodní :) Naneseme řasenku na horní a lehce i na spodní řasy. Používám tuto prodlužující.
tip: když se budete do zrcátka dívat zvrchu, tzn. dáte si zrcátko níž, použitím řasenky si řasy trochu natočíte i bez použití kleštiček

6) pokud nevlastníte husté řasy, můžete je opticky zhustit nejen řasenkou, ale i tzv. falešnou linkou - kajalovou tužkou vyplníte opatrně místa mezi řasami a tím jim dodáte falešnou hustotu. Linka nesmí být patrná jako klasická vnitřní nebo vnější, je to linka mezi těmito dvěmi :)

7) na rty naneste svůj oblíbený balzám, lesk či rtěnku, já použila lesk, ale jelikož jsem se fotila po návratu z výletu domů, není již patrný :)

------------------------------------------

Pokud se cítíte jako "nahá", můžete si zvýraznit lehce oční víčka. Na fotkách to vypadá jako výrazné líčení, ale doopravdy se jedná jen o velmi jemné zvýraznění v přírodních barvách.


1) na celé víčko po nanesení báze pod oční stíny naneste hnědý nebo béžový oční stín.
2) pokud otevřete oči, vytvoří se vám na horním víčku linka (tam, kde končí horní část víčka - těžko se to popisuje :)) - přesně tuto linii sledujte při nanášení tmavšího odstínu hnědé - vytvoříte si tak hlubší pohled - nedoporučuji pro slečny/paní, které již od přírody mají zapadlé oči. Nezapomeňte rozetřít do ztracena, aby linka nebyla moc tvrdá
3) do vnitřního koutku naneste malinko rozjasňovače nebo bílého očního stínu (může být i světle béžový) - tím si oko opticky rozevřete a zvetšíte

A to je vše :)

Líbí se vám přirozené líčení? Výhoda je v tom, že se pořád nemusíte upravovat během dne, nevypadáte v teple jako rozteklý koláč a hlavně - v koupelně vám to zabere cca 10 minut :)

3 komentáře :

  1. Krásná mladá dáma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Bariko,tak jsem si dnes,jelikož jsem nemohla opět spát,projížděla různé weby a blogy ve snaze najít stránku,kde se inspiruji a něco se naučím.Hledala jsem dlouho a marně,až jsem narazila na tvůj blog :) Musím říct,že jsem VELMI VELMI mile překvapena!!!Blog je přehledný,poučný a celkově na mě působí velice příjemně a přátelsky.Pomalu ani nevím,který z příspěvků mám prozkoumat nejdřív,protože jsou všechny moc zajímavé.Ještě nikdy mě snad nic nezaujalo tolik,jako tento blog.Chci moc poděkovat,že se nám věnuješ,radíš ... Jsi skvělá a pokračuj jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to jsi mě opravdu velice překvapila a hrozně potěšila, moc si toho vážím a děkuji za tam milý komentář :) Pokusím se o to, aby blog byl stále tak zajímavý a přátelský, protože přesně o to jsem se již od začátku snažila! Ještě jednou díky!

      Vymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)