4. října 2011

Eyes Makeup Tutorial Tuesday - n.10

Krásné říjnové úterý!
Je tu opět fotonávod na líčení očí. Jelikož se jedná již o můj 10. návod, rozhodla jsem se ho trochu zrekonstruovat a vylepšit. Pokud nebudete mít nic proti, mohla bych takto tyto návody dělat už pořád.

Už minulým článkem s líčením jsem nakousla, že hledám inspiraci nejen na Internetu, ale také v časopisech. A i dnešní návod je inspirovaný fotkou v časopise Žena a život, ale upřímně od originálu má hodně daleko, protože tam bylo líčení v neutrální hnědé a mě přišlo, že líčení nahnědo jsem tu už měla několikrát. A jaká barevná varinta tedy zvítězila? Zelená :) Takže dnes tu neuvidíte fotku, která mě inspirovala, protože jsem si líčení vymyslela sama. Jedná se vlastně o kouřové líčení v zelených odstínech. Užijte si návod a dejte vědět, zda se vám líbí ;)


krok 1: na celé horní víčko naneste světlý zelený stín, menším štětečkem nebo úzkou částí aplikátoru také naneste tenkou linku podél spodních řas

krok 2: tmavší odstín zelené naneste přibližně od 2/3 horní linie řas a protáhněte směrem k vnějšímu koutku oka. Poté vytvořte ležaté V a stín naneste v tenké linii přesně do místa, kde se vám dělá vráska při otevření oka. Podél spodních řas začněte ve stejném místě jako na horním víčku a ve vnějším koutku oka spojte. Štětečkem poté lehce rozmažte, aby přechody nebyly tak tvrdé.

krok 3: do vnitřní linky oka namalujte černou kajalovou tužkou linii, spodní linku ukončete cca ve 2/3 oka, nedotahujte až do vnitřního koutku oka - oko vám to nezmenší. Do vnitřního koutku oka naneste nejsvětlejší zelenou či limetkovou barvu - opticky vám to zvětší oko. Můžete kleštičkami vytvarovat řasy a nanést svoji oblíbenou řasenku.

Hotovo :)

Toto líčení nemusí zůstávat pouze v zelených tónech, původně bylo líčení hnědé, takže nevidím důvod, proč byste nemohly být kreativní a barvy měnit dle nálady a příležitosti ;)

Líbí se vám tento způsob více (plakát se všemi fotkami a následně rozepsaný text pod obrázkem) než ten předchozí, nebo ne?

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)