11. října 2011

Eyes Makeup Tutorial Tuesday: n.11

Přeji pěkný den!
Dnes je úterý a to znamená, že tu pro vás mám zase návod na líčení očí. Jak je vidět z nadpisu, je to už můj 11. fototutorial, což považuji za úspěch :o) Doufám, že se vám tyto návody líbí, mě hrozně baví tvořit je. Vzhledem k tomu, že jsem od minule změnila způsob vzhledu tohoto tutoriálu a nikdo si nestěžoval, budu v tom pokračovat, jelikož mě baví upravovat fotky na plakát :)

Tentokrát se trochu vrátíme do doby, kdy bylo krásně teplo, sluníčko, voda, drinky.... Líčení jsem pro změnu dělala venku na terase, takže barvy jsou krásně osvětlené přírodním světlem, bohužel sluníčko mi barvy hodně sebralo a na fotkách nejsou tak výrazné, jako byly v realitě.

Inspirací mi byl soubor fotografií v časopise Žena a život, série právě ukazuje perfektní čas u bazénu. Ale ačkoliv bylo líčení použito v této souvislosti, nevidím absolutně důvod, proč by se nemohlo použít jako velmi efektní a svěží líčení na párty i na podzim a zimu ;)


KROK PO KROKU:

1) Na horní víčko jsem nanesla tyrkysový odstín stínů na oči. Vnitřní koutek jsem vynechala, začala jsem cca dva centimetry od vnitřního koutku. Naopak vnější část líčení jsem protáhla směrem ke konci obočí a vytvořila jemnou špičku směrem nahoru. Důležité je vzít štěteček a s tím rozmazat ostré hrany líčení.

2) Podél spodní linie řas přibližně do poloviny jsem vytvořila silnou linku kajalovou tužkou, stejně tak poslouží i černý oční stín. Linka kajalovou tužkou, byť rozmazaná, bude výraznější, pokud ovšem nevlastníte opravdu kvalitně pigmentované černé oční stíny. Linku jsem rozmazala tak, aby nepůsobila ostře a množství, co mi zůstalo na štětci jsem jehce nanesla až do vnitřního koutku, aby konec linky nebyl tvrdý

3) Do vnitřní části linie oka - horního i dolního víčka - jsem černou kajalovou tužkou udělala linku, tím se líčení zvýraznilo. Pozor pokud máte malé oči, tohle vám je rapidně zmenší. Můžete natočit řasy, já jen nanesla řasenku.

K tomuto líčení bych doporučovala jen velmi jemnou rtěnku či jen lesk na rty, aby výrazné oči zůstaly hlavním prvkem líčení. Určitě je dobré zvýraznit obočí, ačkoliv jsem to své na fotkách zvýrazněné měla, můžete vidět, že by to chtělo ještě trochu.

Doufám, že se vám toto líčení líbilo, mě se velmi zalíbilo a určitě to nebylo naposledy, co jsem s takto nalíčila :)

Přeji pěkný zbytek dne!

P.S. - dnes jsem s potěšením zjistila, že už jen 3 lidičkové zbývají a pokoříme pomyslnou hranici 20 oficiálních sledovatelů na Blogger.com! :) Mám velkou radost a díky!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)