1. listopadu 2011

Eyes Makeup tutorial Tuesday - n.12

Pěkné podzimní úterý!
Tak jak jsem slíbila, tak jsem splnila a udělala si v neděli čas na další tutoriál. Dnes se můžete těšit na líčení podle obálky magazínu Vogue z listopadu 2007, kde je Sophie Dahl s krásným a jemným růžovo-bílým líčením a rudými rty. Já se pokusila přetvořit líčení očí a zde si můžete přečíst, jak toho dosáhnout také:

inspirace:


KROK PO KROKU:

Toto líčení je velmi jednochudé, jak vidíte ani nebylo zapotřebí mnoho kroků. Omlouvám se, že jsem zapomněla vyfotit fázi jedna, a to nanesení bílého stínu na celé horní oční víčko včetně vnitřní strany nosu, ale byla jsem tak zapálená, že jsem to prostě zapomněla vyfotit :))

KROK 1:
Po nanesení bílého očního stínu na celé horní víčko jsem nanesla růžový oční stín a vytvořila tvar ležatého V. Spodní nožka leží přímo na horním víčku a sahá přibližně do poloviny, horní nožička vede podél horní linie, kde vám končí horní víčko. Také nezapomeňte stín nanést na spodní linku řas a spojit ji se zbytkem.

KROK 2:
Pro zvýraznění řas a líčení jako takového jsem použila černou kajalovou tužku a černé oční stíny. Nejdříve jsem nanesla linii podél horních i dolních řas přibližně do 1/3 od vnějšího koutku oka, postupně jsem linku směrem ven rozšiřovala. Následně jsem si na štětec nanesla trochu černého stínu a linii rozmazala tak, aby nebyla tak tvrdá. To stejné i podél spodní linie řas.
Jelikož mi líčení připadalo trochu ploché, nanesla jsem malé množství zbytku černého stínu do linie horního víčka v místě, kde se vám dělá stín a vráska při otevření oka. To lehce ztmaví odstín růžové a dodá hloubku.
Nanesla jsem řasenku a do vnitřní linie spodního víčka jsem nanesla bílou kajalovou tužku, opticky to oko zesvětlilo a projasnilo.

Líčení je to velmi ženské a elegantní, díky bílému stínu ve vnitřním koutku oka se oči opticky oddálí a neuvěřitelně prokouknou.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)