1. listopadu 2011

Barry M akce

Mimořádná akce od slovenského e-shopu kosmetiky Barry M ;)

Dnes mi přišla na email nabídka od milé paní Haborátové, která by se mohla mým čtenářkám líbit. mě osobně se líbí hodně a už vybírám, co si koupím :)

Akce tkví v tom, že pokud vaše 3 přítelkyně či známé objednají v e-shopu http://www.barrym.sk a do poznámky v objednávce připíší vaše jméno, získáte věrnostní kartu Barry M a 10% slevu na každý nákup v jejich e-shopu. Pokud si přes vás objedná lidí více, můžete získat dárky od společnosti Barry M v podobě dekorativní kosmetiky.

Takže všechny z vás, které uvažují o koupi dekorativní kosmetiky Barry M a chcete mi pomoci k věrnostní kartě a potažmo slevě, do poznámky při objednání napište mé jméno Barbora Hrušková. Děkuji za jakoukoliv pomoc, určitě z toho budete těžit i vy, mí čtenáři, a to minimálně recenzemi této kosmetiky a potažmo klidně i nějakou akcí, kdy bych výrobky tohoto výrobce nabídla zdarma v soutěži ;)

Ještě jedna důležitá informace: e-shop je sice slovenský, ale ptala jsem se paní Haborátové a ta mi potvrdila, že není absolutně žádný problém zaslat zboží do České Republiky, takže se nemusíte bát ;)

Sama už vybírám, tyto věci mě zaujaly nejvíce:
práškové oční stíny
tekuté oční linky
lesk na rty
(vychvalují si je i make-up guru z Youtube)
praskací laky na nehty
- ty od Barry M dělají snad nejhezčí praskliny
laky na nehty
- mají velice bohatý výběr

A co vy, máte s Barry M zkušenost? 

Poznámka pod čarou: Pokusím se domluvit se s paní Haborákovou na spolupráci s mým blogem, když mě český web Moješminky.cz odmítli, třeba se dočkáme toho, že budu moct dělat více recenzí a tutoriálů s touto kosmetikou ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)