4. listopadu 2011

Quick post: Dorothy Perkins - my order :)

Zdravím a přeji příjemný pátek,
týden se zase chýlí ke konci (taky máte ten pocit, že vám život protíká mezi prsty hrozně rychle? :)) a já se jen tímto rychlejším článkem pochlubím s objednávkou z Dorothy Perkins, o kterém jsem vám psala nedávno. Využila jsem jejich slevy a neuvěřitelné dvoudenní akce "dalších 20% slevy na všechno zlevněné zboží" a nakoupila si pár věcí na sebe. 
Než vám ukáži, co jsem si vybrala, ještě mám pro vás tip, jak pod stromečkem najít jen věci, které byste si přáli. Já nesnáším variantu peníze do obálky, to je podle mě hrozný a neoriginální způsob, jakým někoho podarovat. Ačkoliv to má tu výhodu, že se vyhnete zklamání, přijde mi lepší moje varianta, kterou jsem letos použila.
Největší problémy s nákupem dárků mají moje prarodiče z obou stran, takže jsem jim to letos ulehčila a nabídla, že si nakoupím věci, které bych chtěla, a oni mi na ně dají peníze. Nemusí mi je dávat pod stromek, klidně jim ty výrobky, co si koupím, dám a pak si je pod stromečkem rozbalím - sice se ochudím o překvapení, ale zato se budu těšit :) Můžete to zkusit, díky tomu budu mít pod stromečkem letos tohle oblečení z Dorothy Perkins a minimálně sadu kosmetiky NYX a Barry M :)

A konečně tedy, co jsem si objednala a za kolik:

8 GBP (10 liber - 2 libry sleva)
16 GBP (20 liber - 4 libry sleva)
4 GBP (5 liber - 1 libra sleva)
9.60 GBP (12 liber - 2.40 liber sleva)
5 GBP

Stále ještě na webu http://www.dorothyperkins.com probíhá mezisezónní výprodej a stále je z čeho vybírat ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)