2. listopadu 2011

Recenze novinky: Podkladový krém Oriflame Beauty Studio Artist

Přeji pěkný den!
V posledním katalogu od Oriflame jsem narazila na kampaň s novými výrobky řady Oriflame Beauty Studio Artist. Jedná se o podkladový krém, rtěnky, sada štětců a od nového katalogu č. 16, je řada doplněna o fixátor podkladového krému a kompaktní pudr. Tuto řadu podle informací navrhnul a vytvořil dvorní vizážista Oriflame Jonas Wramell.

Jelikož jsem spokojena s jejich podkladovým krémem z řady Giordani Gold, chtěla jsem ze zvědavosti vyzkoušet i tuto novinku, obzvlášť, když ji vytvořil vizážista. Koupila jsem si proto dva vzorečky tohoto podkladového krému ve dvou nejsvětlejších odstínech - Porcelain (22907) a Fair Nude (22908).

Jakožto kosmetický poradce Oriflame jsem podkladový krém objednávala pro moji zákaznici a tak jsem se ji po nějaké době používání optala, zda je s podkladovým krémem spokojena. Podle toho, co mi říkala, je podkladový krém lehký a bezproblémově se nanáší, neměla žádnou alergickou reakci ani nepříjemný pocit po nanešení.

Výrobce uvádí, že podkladový krém obsahuje Komplex Illuma Flair™, který rozptyluje světlo a vyrovnává barevný tón pleti. Výsledkem je líčení přirozené a bezvadné v jakémkoliv osvětlení. Lehké složení je velmi příjemné na pleti, hydratuje ji, projasňuje a zbavuje lesku. Krém obsahuje SPF 15 a velikost tuby je 30  ml. Cena je 279 Kč, momentálně v katalogu 15 (a sleva pokračuje i v katalogu 16) je za 179,-

Moje hodnocení a názor na výrobek:
Podkladový krém je opravdu příjemný, velice lehký a jemně parfémovaný, rozhodně však méně, než Minerální podkladový krém od Giordani Gold. Nanášela jsem ho prsty a i tak nevytvořil fleky a rozetřel se krásně do ztracena bez větší snahy z mé strany. 
Musím ale konstatovat, že krycí schopnost není zrovna excelentní, spíše se jedná o tónovací krém než klasický podkladový krém. Pleť je sice přirozená a projasněná, krásně sametově hebká, ale pokud potřebujete zakrýt nedostatky jako jsou jizvičky nebo popínky, na to stačit nebude. Avšak s lehkými barevnými nerovnoměrnostmi si poradí. 
Takže bych tento podkladový krém doporučila všem, kteří nemají velké potíže s pletí, potřebují spíše sjednotit barvu pleti a nevadí jim, že sám o sobě podkladový krém příliš nekryje a je nutno použít korektory.
Celkový dojem z podkladového krému je spíše pozitivní, jelikož mám více-méně bezproblémovou pokožku a potřebuji jen zakrýt začervenání na obličeji, jsem s ním spokojená, ale pro někoho, kdo má pleť mastnější a problematickou tento podkladový krém moc neudělá.

Hodnocení: 7/10

+ lehké složení
+ bezproblémové a jednoduché nanášení i bez pomocí štětců
+ rozjasnění pleti

- nedostatečná krycí schopnost
- mastnější konzistence krému - nevhodné pro mastnou pleť

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)